X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 تیر 1396, 06:16
کد خبر: 23427
خبرنگار: lark
نظرات: 0

باید تلاش کرد چون امسال، سال آسانی نیست

پورقاز: سپاهان همیشه سپاهان است

پورقاز: سپاهان همیشه سپاهان است پورقاز: سپاهان همیشه سپاهان است
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: امسال سال جام جهانی است و کار آسانی نداریم اما سپاهان با کرانچار و بازیکنانش می‌تواند به اهدافش که یکی از آنها قهرمانی است، فکر کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، عزت‌الله پورقاز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص مراحل آماده‌سازی سپاهان برای شروع رقابت‌های لیگ هفدهم اظهار داشت: شرایط خوب است و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم. هرچند که هنوز تیم در بدنسازی به سر می‌برد و بدن‌ها آماده نشده است.
وی ادامه داد: با این حال چند بازی دوستانه خوب از جمله بازی مقابل پیکان بود که موقعیت‌های زیادی را در این بازی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. تمرینات خوب است و هر روز بهتر و بهتر کار را پیش می‌بریم تا بتوانیم به اهدافی که این فصل داریم دست پیدا کنیم.
مدافع ملی‌پوش سپاهان در خصوص شرایط این تیم برای لیگ هفدهم و اینکه آیا می‌توانند از مدعیان قهرمانی باشند، گفت: سپاهان همیشه تیم بزرگ بوده و به قولی سپاهان همیشه سپاهان است. تیمی که یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر ایران است و از اعتبار بالایی در فوتبال ما برخوردار است.
وی افزود: من خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم در کنار دیگر بازیکنان سپاهان بتوانم مثمرثمر واقع شوم و به اهدافی که باشگاه و خودم دارم، برسم. سپاهان این فصل تیم خوبی است و قطعا برای یک حضور قدرتمند در لیگ تدارک دیده شده است. سپاهان همیشه مدعی است اما حرفه‌ای نیست از حالا حرفی در این مورد بزنیم. باید تلاش کرد چون امسال، سال آسانی نیست. کار سختی پیش رو داریم اما شک ندارم با درایت کرانچار و بازیکنان خوب تیم بتوانیم به اهدافی که مدنظر داریم دست پیدا کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها