X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 تیر 1396, 15:27
کد خبر: 23432
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 5

مسابقات لیگ نشان خواهد داد که در چه اوضاعی هستیم

کرانچار: در مسیر خوبی قرار داریم

کرانچار: در مسیر خوبی قرار داریم کرانچار: در مسیر خوبی قرار داریم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، زلاتکو کرانچار امروز با حضور در هیئت فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با تیم سپاهان ثبت کرد.
وی پس از ثبت قرارداد با طلاییی پوشان، در خصوص شرایط تیم، و نقل و انتقالات باشگاه سپاهان اذعان داشت: تا این لحظه با جذب بازیکنانی چون انصاری، ثاقبی، آقایی، پورغازو یزدانی را ضی هستم و به نظر من همگی این بازیکنان در حد تیم سپاهان هستند. اخیرا نیز یک بازیکن برزیلی به تمرینات آوردیم. این ها به ما امیدواری می دهد.
ما انتظار داریم تا چند روز آینده دو بازیکن بین المللی دیگر را به تیم اضافه کنیم و طبیعتا با آمدن آن ها کیفیت بیشتری به سپاهان تزریق خواهد شد تا به این وسیله بتوانیم برای تصاحب عنوان قهرمانی که انگیزه و آرزوی ما است، مبارزه کنیم.مسابقات لیگ نشان خواهد داد که ما در چه اوضاعی قرار داریم اما تا جایی که به اردوی آماده سازی ما مربوط می شود، در مسیر خوبی قرار داریم و بسیار با کیفیت تمرین کرده ایم.

سرمربی طلایی پوشان درد ادامه در خصوص آماده سازی پیش فصل تیم گفت: شش مسابقه تدارکاتی برگزار کردیم و طی این دیدار ها یک سری نوساناتی نشان داده می شد اما این امری طبیعی است چرا که بیشتر تمرکز مان بر روی آماده سازی قدرتی و جسمانی بازیکنان بوده است.
از مسابقات تدارکاتی استفاده کردیم تا بازیکنان بتوانند یک سری خواسته های تاکتیکی ما را از همین الان بپذیرند. به نظر من با آغاز لیگ ما قطعا با کیفیت خواهیم بود و می توانم آزادانه به شما عرض کنم که با انگیزه بسیار بالایی وارد مسابقات خواهیم شد تا بتوانیم یکی از جام ها را تصاحب کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها