X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 تیر 1396, 17:51
کد خبر: 23434
خبرنگار: talaei
نظرات: 11

نه اردوی داخلی داشتند و نه مسافرت خارجی

پس اردوی سرعین چه شد؟

پس اردوی سرعین چه شد؟ پس اردوی سرعین چه شد؟
طلایی‌پوشان اصفهانی به غیر از ۲ مرتبه‌ای که برای شرکت در تست پزشکی ایفمارک و برپایی دیدارهای دوستانه به تهران رفتند در ایام آماده‌سازی پیش‌فصل تمرینات خود را در اصفهان پیگیری کردند و به هیچ اردوی داخلی یا خارجی نرفتند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، اوایل ماه جاری بود که اعلام شد سپاهان امسال برنامه‌ای برای برپایی اردوی خارجی ندارد و اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود را در سرعین اردبیل برگزار خواهد کرد.

اردوی داخلی طلایی‌پوشان قرار بود هفته گذشته در این شهر توریستی برپا شود اما سپاهان ظرف این مدت به جز ۲ روز آخر هفته که به خاطر شرکت در دیدار دوستانه با تراکتورسازی در تهران حضور داشت تمرینات خود را در اصفهان پیگیری نمود.

به این ترتیب، سپاهان بدون پشت سر گذاشتن هرگونه اردوی داخلی یا خارجی به استقبال لیگ هفدهم می‌رود. این اتفاق در حالی افتاد که تمرینات طلایی‌پوشان امسال کاملاً به موقع شروع شد و تیم اصفهانی تاکنون در ۶ مسابقه تدارکاتی با تیم‌های پایه باشگاه، حریفان لیگ یکی و رقبای لیگ برتری شرکت کرده است. با این وجود، برنامه‌ریزی خاصی برای برپایی اردوی خارجی صورت نگرفت و اردوی داخلی هم برخلاف اعلام قبلی و به دلایلی نامعلوم لغو شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها