X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 تیر 1396, 20:06
کد خبر: 23438
خبرنگار: khani
نظرات: 3

او به هفته نخست لیگ می‌رسد

پزشک تیم فوتبال سپاهان : مصدومیت آقایی تنها یک التهاب بود

پزشک تیم فوتبال سپاهان : مصدومیت آقایی تنها یک التهاب بود پزشک تیم فوتبال سپاهان : مصدومیت آقایی تنها یک التهاب بود
پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: سعید آقایی یا انجام ام.آر.آی خیال‌مان را بابت آسیب‌دیدگی رباط صلیبی برطرف کرد و مشکل او فقط یک التهاب بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛علی ربیعی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد مصدومیت سعید آقایی در بازی تدارکاتی روز جمعه سپاهان مقابل تراکتورسازی، اظهار کرد: سعید آقایی، مدافع چپ جدید سپاهان که در بازی تدارکاتی مقابل تراکتورسازی از ناحیه زانوی پای چپ آسیب دید در حال حاضر در وضعیت خوبی به‌سر می‌برد.

وی ادامه داد: نگرانی که بابت آسیب‌دیدگی رباط صلیبی و غیره داشتیم با انجام آزمایش ام. آر. آی برطرف شد.

ربیعی افزود: به دلیل ضربه‌ای که به زانوی آقایی وارد شد التهابی در این ناحیه ایجاد شده است که با انجام فیزیوتراپی و آب درمانی این مشکل نیز برطرف می‌شود و این بازیکن تا هفته آینده که مسابقات لیگ آغاز می‌شود، به بازی خواهد رسید.

پزشک تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت جسمانی دیگر بازیکنان سپاهان بیان کرد: خوشبختانه همه بازیکنان از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی اضافه کرد: بازیکنان دوره بدنسازی خوبی را پشت‌سر گذاشته‌اند و در حال حاضر همه آن‌ها از لحاظ بدنی آمادگی خوبی دارند و آسیب‌دیدگی بدنی وجود ندارد.

ربیعی در مورد شرایط مسعود حسن‌زاده و ادامه روند درمان او، اظهار کرد: مدت زمان بهبود آسیب پارگی رباط صلیبی بین ۶ تا ۹ ماه است و بستگی به این دارد که جراحی در چه شرایطی انجام گرفته باشد، روند پیشروی تمرینات بدنسازی ورزشکار به چه نحوی صورت گیرد و توانایی بدن فرد آسیب‌دیده چگونه باشد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدواریم حسن‌زاده با ادامه روند درمان و انجام فیزیوتراپی در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ بتواند در بازی‌ها حضور داشته و تیم سپاهان را همراهی کند. البته این موضوع کمی به خودش هم بستگی دارد که تلاش خوبی داشته باشد و همکاران فیزیوتراپ و بدنساز نیز همکاری لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: من چندین سال با باشگاه سپاهان همکاری داشتم اما مدتی از این باشگاه دور بودم و مجدداً امسال به سپاهان برگشتم و بازیکنان را نسبت به گذشته در شرایط بهتر و مناسب‌تری می‌بینم از این نظر که به تغذیه و استراحت خود بیشتر توجه دارند و در کل شرایط نسبت به قبل خیلی بهتر است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها