X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 تیر 1396, 20:05
کد خبر: 23461
خبرنگار: talaei
نظرات: 12

مروان حسین یادآور عمادرضا

مروان عراقی و ژایروی برزیلی؛ ستاره یا معمولی؟

مروان عراقی و ژایروی برزیلی؛ ستاره یا معمولی؟ مروان عراقی و ژایروی برزیلی؛ ستاره یا معمولی؟
مروان حسین و ژایرو رودریگوئز دو بازیکنی هستند که فصل آینده آنها را با پیراهن زرد رنگ سپاهان در لیگ برتر خواهیم دید.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش‌سه"، سپاهان پس از به خدمت گرفتن عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، سعید آقایی، ساسان انصاری و شاهین ثاقبی رویکردی محتاطانه را در بازار نقل و انتقالت پیش گرفته بود و با وجود خلاءهایی که در این تیم احساس می شد، مدیران باشگاه با آرامش پیگیر به خدمت گرفتن بازیکنانی بودند که کرانچار در اختیار آنها قرار داده بود.
مروان حسین و ژایرو رودروگوئز دو بازیکنی هستند که طی دیروز و امروز به صورت رسمی به سپاهان اضافه شدند تا دغدغه های کرانچار در خط دفاعی و خط هجومی که در مصاحبه های خود نیز به آنها اشاره کرده بود، برطرف شود. محمود کریمی مربی باشگاه نیز در مصاحبه ی خود گفته بود که خرید یک مدافع میانی و یک مهاجم در اولویت برنامه های سپاهان پیش از آغاز رقابت ها قرار دارد، که این موضوع رنگ واقعیت به خود گرفت.
مروان حسین از لیگ عراق و الشرطه پا به تیم سپاهان گذاشته تا یادآور یکی از بهترین مهاجمان سپاهان در تاریخ لیگ برتر یعنی عمادرضا باشد که او هم مثل مروان حسین فوتبالش را از تیم الزورا آغاز کرده بود. این مهاجم پیش از انتقال به لیگ عربستان که با مصدومیت خیلی زود خاتمه یافت، در تیم های الزورا و الشرطه کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته بود و پس از یک سال ناموفق در لیگ عربستان به الشرطه تیم سابق خود بازگشت و علیرغم اینکه در اولین فصل حضور خود تنها 3 گل زد، در دومین فصل که هنوز به اتمام نرسیده و 2 مسابقه تا پایان لیگ عراق باقی مانده، 14 گل به ثمر رسانده است.
خرید دیگر سپاهان در خط دفاعی انجام شده تا جای خالی موسی کولیبالی و شجاع خلیل زاده که فصل گذشته دو دفاع میانی سپاهان بودند ،پر شود؛ البته سیاوش یزدانی، عزت الله پورقاز و عارف غلامی سه بازیکنی هستند که در پست مدافع میانی در دیدارهای تدارکاتی برای سپاهان بازی کرده اند ولی اضافه شدن ژایرو رودریگوئز باعث می شود تا خیال کرانچار بابت خط دفاعی تیمش راحت شود؛ مدافعی تنومند که فوتبال خود را از لیگ برزیل آغاز کرده و تجربه بازی در لیگ دسته دوم پرتغال، لیگ بلغارستان و همینطور لیگ آذربایجان را در کارنامه دارد. این مدافع طی دو فصل گذشته عضو تیم نفتچی باکو بوده است و در مجموع 33 بار برای این تیم به میدان رفته و 2 گل هم زده است که تقریبا در نیمی از دیدارهای این تیم طی دو فصل گذشته حاضر بوده است.
زلاتکو کرانچار با جذب این بازیکنان امیدوار است در خط دفاعی و هجومی، طلایی پوشان به شرایط موردانتظارش دست یابند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها