X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 تیر 1396, 13:59
کد خبر: 23487
خبرنگار: lark
نظرات: 5

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد

اميدوارم دو تیم اصفهان بيش از پيش به اهداف تاكتيكي مد نظرشان برسند

اميدوارم دو تیم اصفهان بيش از پيش به اهداف تاكتيكي مد نظرشان برسند اميدوارم دو تیم اصفهان بيش از پيش به اهداف تاكتيكي مد نظرشان برسند
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن پس از پيروزي تيمش مقابل تيم ملي ازبكستان گفت: بازي بسيار خوبي بود و محك جدي در مقابل تيم ملي ازبكستان خورديم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، امير قلعه نويي در گفتگو با سايت باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: تيم ملي ازبكستان يكي از شانسهاي حضور در جام جهاني روسيه است و براي رسيدن به هدفي كه دارد تمام تلاشش را به كار گرفته است. اين تيم در مقابل ما بدون لژيونرهايش ظاهر شد و بازي بسيار محكم و خوبي به نمايش گذاشت. خوشبختانه بچه هاي ما نيز در اين مسابقه كم اشتباه ظاهر شدند و توانستند يك بازي خوب و توام با نتيجه را پشت سر بگذارند.سرمربي سبزپوشان اصفهاني همچنين اظهار داشت: البته ما مي توانستيم نتيجه بهتري هم كسب كنيم. يك ضربه به ديرك دروازه ازبكستان زديم و از كاشته هاي زيادي كه نصيبمان شد استفاده لازم را نبرديم.قلعه نويي در ارتباط با اردوي تركيه اظهار داشت: بايد از آقاي مسلم فيض الهي كه كارهاي هماهنگي سفر ما را انجام داد تشكر كنم. همچنين هيات مديره محترم و مديرعامل باشگاه كه تا به اينجاي كار حمايت خوبي از ما داشته اند تا دوران آمادگي مطلوبي را پشت سر بگذاريم. اميدوارم با كسب نتايج خوب در طي فصل بتوانيم نتيجه برنامه ريزي و تلاش صورت گرفته را ببينيم.
سرمربي ذوب آهن در ارتباط با شرايط تيمش در فاصله يك هفته تا آغاز ليگ برتر نيز گفت: هنوز به آمادگي صددرصد نرسيده ايم و بايد با شروع ليگ كيفيت واقعي تيم را ببنيم. آنچه مشخص است ما حتما به يك مهاجم نوك شش دانگ نياز داريم و بايد براي جذب آن اقدام كنيم.البته ما به صورت جدي در پي يافتن يك مهاجم هدف خوب هستيم كه اميدواريم بتوانيم چنين مهاجمي را به جمع نفرات خود اضافه كنيم.
امير قلعه نويي در پايان در ارتباط با بازي دوستانه تيمش مقابل سپاهان كه روز شنبه انجام خواهد شد گفت: بايد از هر دو باشگاه و مديران آنها تشكر كرد كه زمينه اين ديدار را فراهم آوردند. اينكه دو باشگاه بزرگ ذوب آهن و سپاهان در آستانه شروع ليگ برتر به مصاف هم بروند و عوايد اين بازي را هم به كارهاي خيرخواهانه اختصاص دهند اقدام ارزشمندي است كه نشان دهند روح حاكم بر فوتبال و شهرآورد اصفهان است. اميدوارم اين بازي كمك كند كه هر دو تيم بيش از پيش به اهداف تاكتيكي مد نظرشان دست يابند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها