X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 تیر 1396, 09:30
کد خبر: 23498
خبرنگار: panahi
نظرات: 3

از مصاف نقش جهان تا دیدار در فولادشهر

دو شهرآورد در ۲۶ روز

دو شهرآورد در ۲۶ روز دو شهرآورد در ۲۶ روز

تنها ۲۶ روز قبل از مصاف رسمی در ورزشگاه فولادشهر تیم‌های اصفهانی امشب در قالب دیداری دوستانه در استادیوم نقش جهان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، وقتی که سپاهان و ذوب‎آهن تصمیم گرفتند تا چند روز مانده به شروع لیگ هفدهم به مصاف هم بروند قرعه‌کشی این مسابقات انجام شده و از همان زمان معلوم بود که این ۲ تیم باید در هفته چهارم این رقابت‌ها با هم دیدار کنند.
با وجود علم به این موضوع ۲ باشگاه همشهری اصفهانی دلیلی ندیدند که از رویارویی با یکدیگر صرفنظر نمایند و رضایت دادند تا ظرف کمتر از یک ماه ۲ شهرآورد را برگزار نمایند به این ترتیب که یک بار در قالبی دوستانه و مرتبه دیگر در چارچوب دیداری رسمی با هم روبرو شوند.
برنامه کامل لیگ هفدهم هم سه روز پیش اعلام و بر اساس آن مشخص شد که دیدار ذوب‌آهن و سپاهان از هفته چهارم، بیست‌وششم مردادماه برگزار خواهد شد. به این ترتیب، تیم‌های اصفهانی به فاصله ۲۶ روز از یکدیگر در ۲ شهرآورد شرکت خواهند کرد. البته بین این ۲ دربی علاوه بر اینکه اولی دوستانه و دومی رسمی است یک تفاوت مهم دیگر هم وجود دارد و آن اینکه مصاف اول در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد اما میعادگاه دیدار دوم به این دلیل که ذوب‌آهن میزبان آن است استادیوم فولادشهر خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها