X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 مرداد 1396, 00:47
کد خبر: 23517
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 4

به حریف موقعیت ندادیم

قلعه نویی: نقش جهان از ورزشگاههای خوب ایران است

قلعه نویی: نقش جهان از ورزشگاههای خوب ایران است قلعه نویی: نقش جهان از ورزشگاههای خوب ایران است
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نقش‌جهان از جمله ورزشگاه‌های خوب ایران است و امیدوارم مسئولان استان شرایطی را به وجود آورند که ذوب‌آهن هم بتواند در این ورزشگاه بازی کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، امیر قلعه‌نویی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد پیروزی تیمش در شهرآورد دوستانه فوتبال اصفهان اظهار کرد: فکر نمی‌کنم در هیچ جای دنیا در فاصله پنج روز تا آغاز لیگ ۲ تیم همشهری به مصاف هم بروند که این نشان‌دهنده نگرش بالای فرهنگی ۲ باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن بود. به هر ۲ باشگاه به خاطر این بازی انسانی تبریک می‌گویم.

وی در مورد شرایط بازیکنان تیمش در این دیدار گفت: بازیکنان ما تازه از اردوی ترکیه برگشته و خسته بودند و در دیدار امشب ۳۰ درصد توانایی آنها را دیدیم. طبیعی بود که سپاهانی‌ها بهتر از ما توپ را به گردش درآوردند ولی حُسن ذوب‌آهن این بود که به حریف موقعیت ندادند.

قلعه‌نویی ادامه داد: ۲ گل زدیم و چند موقعیت دیگر هم داشتیم و امیدوارم بدن بازیکنان تا بازی هفته نخست لیگ شاداب‌تر شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان داشت: به دنبال جذب یک مهاجم هدف هستیم چون تبریزی باید در پستی که او را به کار می‌گیریم آزاد باشد.

وی گفت: از کارگران کارخانه ذوب‌آهن، هیأت مدیره و مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم. در ۲ ماهی که در ذوب‌آهن حضور دارم شرایط خوبی را تجربه کرده‌ام و امیدوارم بتوانیم با کمک خداوند و تلاش بازیکنان تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

قلعه‌نویی در مورد شرایط تیمش اظهار کرد: تقریباً به اهدافی که می‌خواستیم رسیدیم ولی برای بازی با سپاهان چند مشکل داشتیم. ما پنجشنبه هفته گذشته از ترکیه به اصفهان بازگشتیم و پس از تنها یک جلسه ریکاوری امروز بازی کردیم و بازی امروز ۳۰ درصد توانایی ما بود. در اردوی ترکیه خوب بودیم ولی اگر مهاجم مدنظر خود را جذب کنیم ۲۰ تا ۳۰ درصد به کارایی تیم اضافه می‌شود. چند گزینه را مدنظر داریم که وقتی نهایی شد از طریق سایت باشگاه اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد شرایط ورزشگاه نقش‌جهان تصریح کرد: نقش‌جهان از جمله ورزشگاه‌های خوب ایران است و امیدوارم مسئولان استان شرایطی را به وجود آورند که ذوب‌آهن هم بتواند در این ورزشگاه بازی کند. بازی در این ورزشگاه به بازیکنان، کادرفنی و مسئولان تیم‌ها نشاط می‌دهد و مثل فولادشهر در آن باد نمی‌وزد. از استاندار اصفهان، مدیرعاملان فولادمبارکه و ذوب‌آهن می‌خواهم شرایط بازی ذوب‌آهن در این ورزشگاه را فراهم کنند.

قلعه‌نویی ادامه داد: بالاخره ذوب‌آهن هم یک تیم اصفهانی است و یادتان هست که چند سال پیش چه اتفاقات ناگواری در جاده خطرناک فولادشهر برای چند تماشاگر رخ داد و آنها را از دست دادیم. فکر می‌کنم کیفیت هر تیمی در چمن ورزشگاه نقش‌جهان بالا می‌رود.

وی در مورد آینده ذوب‌آهن در مسابقات این فصل گفت: هنوز زود است در این مورد صحبت کنم ولی برای ذوب‌آهن آینده خوبی می‌بینم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد دیدار با سیاه‌جامگان در هفته نخست لیگ برتر هم بیان داشت: بازی کردن جلوی تیم‌های اکبر میثاقیان به خاطر بازی قدرتی و بسته این تیم‌ها سخت است. شناخت چندانی از این تیم نداریم ولی امیدوارم بتوانیم روی قدرت تاکتیکی خود حساب باز کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها