X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 مرداد 1396, 08:14
کد خبر: 23518
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مقابل ذوب‌آهن شاداب نبودیم

آقایی: بازی با سایپا مهم است

آقایی: بازی با سایپا مهم است آقایی: بازی با سایپا مهم است
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز داریم ولی امیدوارم این اتفاق زودتر بیفتد تا بتوانیم از همان ابتدای لیگ امتیازات کافی را جمع کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،سعید آقایی در مورد شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در دیداری دوستانه به خبرنگار ایمنا گفت: به دلیل مصدومیت ۸ روز تمرین نکرده بودم و امروز روز اول تمرینم بود.

وی در مورد تأثیر این شکست در روحیه سپاهان پیش از آغاز لیگ برتر افزود: روی زمین خوب بازی می‌کنیم ولی چون فشار تمرینات زیاد بود، در مقابل ذوب‌آهن شاداب نبودیم و در طول هفته تیم سرحال‌تر می‌شود. مهم لیگ است که امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی اول با سایپا را کسب کنیم.

آقایی در مورد ناهماهنگی بازیکنان سپاهان در زمین گفت: تیم تغییر بسیاری داشته و بازیکنان زیادی به سپاهان اضافه شده‌اند. به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز داریم ولی امیدوارم این اتفاق زودتر بیفتد تا بتوانیم از همان ابتدای لیگ امتیازات کافی را جمع کنیم.

وی در مورد مصدومیتش اظهار کرد: پس از بازی با تراکتورسازی تا امروز اصلاً تمرین نکرده بودم و امروز، روز اولم بود. خوشبختانه دردی هم احساس نکردم و امیدوارم بتوانم در چند روز آینده برای بازی با سایپا که بازی مهمی است خوب تمرین کنم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها