X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 مرداد 1396, 11:22
کد خبر: 23524
خبرنگار: khani
نظرات: 1

صحبت در مورد مدعی بودن زود است

بوحمدان: برنامه‌هایمان را در زمین خوب اجرا کردیم

بوحمدان: برنامه‌هایمان را در زمین خوب اجرا کردیم بوحمدان: برنامه‌هایمان را در زمین خوب اجرا کردیم
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خوشبختانه بازیکنان ذوب‌آهن هماهنگ هستند و در بازی دوستانه مقابل سپاهان هم توانستیم همه برنامه‌هایمان را در زمین اجرا کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،حمید بوحمدان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل سپاهان در دیداری دوستانه، اظهار کرد: بازی خوبی بود و توانستیم برنامه‌هایمان را خیلی خوب در زمین اجرا کنیم و امیدوارم بتوانیم با قدرت وارد مسابقات شویم.

وی ادامه داد: به هرحال ما در شرایط بدنسازی هستیم و سه روز گذشته نیز در اردوی تدارکاتی ترکیه بازی سنگینی مقابل ازبکستان داشتیم.

بوحمدان در پاسخ به این سوال که در این دیدار هماهنگ‌تر از سپاهان به‌نظر می‌رسیدید، بیان کرد: فکر نمی‌کنم نتیجه این دیدار دوستانه تأثیر زیادی در روند تیم‌ها داشته باشد اما خوشبختانه ذوب‌آهن خیلی هماهنگ است و مطمئناً روز به روز بهتر می‌شویم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به اینکه با پیروزی مقابل سپاهان نشان دادید مدعی هستید، گفت: خیلی زود است که بخواهیم در مورد مدعی بودن صحبت کنیم ولی در شروع بازی‌ها مشخص می‌شود که تیم ما در چه حدی است.

وی اضافه کرد: شاکله اصلی تیم از سال گذشته حفظ شده و چند بازیکن جدید هم امسال به ترکیب تیم اضافه شده‌اند که امیدوارم بتوانند به تیم کمک کنند.

بوحمدان گفت: باشگاه ذوب‌آهن خیلی شرایط و مدیریت خوبی دارد و فکر نمی‌کردم تا این حد منظم باشد. نیازی به تعریف از کادر فنی هم نیست و همه قلعه‌نویی را می‌شناسند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها