X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 مرداد 1396, 12:46
کد خبر: 23529
خبرنگار: khani
نظرات: 11

کنار گذاشتن گزینه‌های ویسی و جذب بازیکنان مورد نظر

تفکرات نزدیک کرانچار با کی‌روش سپاهان را قهرمان می‌کند؟

تفکرات نزدیک کرانچار با کی‌روش سپاهان را قهرمان می‌کند؟ تفکرات نزدیک کرانچار با کی‌روش سپاهان را قهرمان می‌کند؟
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با کنار گذاشتن اکثر بازیکنان جذب شده توسط عبدالله ویسی و با تقویت خط دفاعی و هجومی خود، به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ هفدهم تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که در اواخر فصل گذشته رقابت‌های لیگ‌برتر زلاتکو کرانچار کروات را جانشین عبدالله ویسی کرد، در نهایت با کسب عنوان پنجمی لیگ شانزدهم را به پایان رساند و پس از آن فعالیت خود را برای ترمیم نقاط ضعف خود در فصل نقل و انتقالات به سرعت آغاز کرد.

تمدید قرارداد با کرانچار در نخستین گام


مدیران باشگاه سپاهان در نخستین گام قرارداد کرانچار و دستیاران وی را به سرعت تمدید و به مدت 2 فصل دیگر کرده تا به عنوان اولین تیم فعالیت رسمی خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کنند.

عدم نیاز به گزینه‌های ویسی و اضافه‌شدن بازیکنان با تجربه و با کیفیت


کرانچار کروات که به اکثر خریدهای ویسی در فصل گذشته اعتقاد نداشت با اعلام لیست خروجی خود بازیکنانی مانند طالب ریکانی، فرید بهزادی کریمی، موسی کولیبالی و سید جلال عبدی را کنار گذاشت. البته در کنار آن‌ها احسان حاج‌صفی و سرور چپاروف نیز از آن دسته بازیکنانی بودند که برخلاف میل باطنی کرانچار از سپاهان جدا شده و به پانیونیوس یونان و استقلال تهران اضافه شدند.

سرمربی کروات زردپوشان اصفهانی برای پوشش نقاط ضعف تیم خود لیست بلند بالایی را به مدیران سپاهان تحویل داد تا با جذب حسن جعفری، سیاوش یزدانی و شاهین ثاقبی این تیم اصفهانی پای خود را صورت محکم در نقل و انتقالات این فصل وارد کند.

ساسان انصاری، عزت‌الله پورقاز و سعید آقایی از بازیکنان باتجربه و بزرگی بودند که با اضافه شدن به سپاهان این تیم را به یکی مدعیان این فصل تبدیل کرده تا خط و نشان جدی خود را برای سایر مدعیان قهرمانی بکشد.

تکمیل تیم با جذب بازیکنان بین‌المللی


البته مدیران سپاهان با جذب 2 بازیکن بین‌المللی دیگر از کشورهای برزیل و عراق در پست‌های مدافع وسط و مهاجم باز هم تیم خود را تقویت کرده تا خیال هواداران این تیم تا حد زیادی راحت و آسوده باشد. طبق اعلام سرمربی زرد پوشان اصفهان، این تیم به دنبال یک بازیکن دیگر در پست هافبک هجومی است تا دغدغه وی، قبل از آغاز مسابقات به‌صورت کامل برطرف شود.

همچنین صحبت‌های اولیه با علی کریمی، هافبک تدافعی تیم دیناموزاگراب کرواسی نیز انجام شده و در صورت مهیا شدن شرایط وی نیز به جمع طلایی‌پوشان اصفهان اضافه می‌شود.

تفکرات نزدیک کرانچار با کارلوس کی‌روش


حسین چرخابی، کارشناس فوتبال اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان در فصل نقل و انتقالات لیگ‌برتر، اظهار داشت: نگرش مربیان تاثیر بسزایی در نحوه انتخاب بازیکنان مورد نظر دارد. یک مربی با تجربه در ابتدا نقاط ضعف و قوت تیم فصل گذشته را بررسی می‌کند و با بررسی آن‌ها یارگیری خود را آغاز می‌کند.

وی درباره نحوه یارگیری تیم‌ها تصریح کرد: مربی تیم بر اساس اولویت خود چند بازیکن را بر اساس توانایی آن‌ها به باشگاه معرفی کرده و باشگاه نیز سعی بر انتخاب بهترین گزینه را دارد.

کارشناس فوتبال اصفهان با بیان این‌که تفکر مربی نیز در این راه نقش بسزایی دارد، بیان کرد: بر اساس شواهد، تفکرات زلاتکو بسیار شبیه به تفکرات کارلوس کی‌روش در تیم ملی است. نحوه یارگیری سپاهان با گونه‌ای است که این تیم توجه ویژه‌ای به خط دفاعی خود معطوف کرده و درصدد تقویت دفاع تیمی خود است که 2 مقوله جدای از هم هستند.

گل نخوردن هدف اول سپاهانی‌ها در لیگ هفدهم

وی با اشاره به این‌که تفکر کرانچار با جذب مدافعان میانی متعدد در درجه اول گل نخوردن است و به هیچ وجه از عملکرد خط دفاعی فصل گذشته راضی نبوده است گفت: این تیم اصفهانی در خط هجومی خود نیز با جذب ساسان انصاری شرایط بسیار خوبی را پیدا کرده است و این بازیکن تاثیر بسزایی را در روند سپاهان خواهد داشت.

چرخابی ادامه داد: از نظر بنده تیم سپاهان بر خلاف فصل گذشته به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود و هیئت مدیره و کادر فنی این تیم با رهبری زلاتکو کرانچار تفکر قهرمانی را در سر دارند. پیوستن بازیکنانی با چنین سطحی به سپاهان اصفهان این تیم را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل کرده است.

کارشناس فوتبال اصفهان درباره جذب 2 بازیکن خارجی سپاهان از کشورهای برزیل و عراق، خاطر نشان کرد: تا زمانی که آن‌ها در لیگ ایران به بازی گرفته نشوند هیچ اظهار نظری روی آن‌ها نمی‌کنم. متاسفانه بازیکنان خارجی در چند سال گذشته کیفیت آن‌چنانی نداشته و امیدوارم بازیکنان جدید سپاهان برای این تیم کارآمد باشد.

سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است


وی گفت: دست کرانچار برای جذب بازیکنان مورد نظر باز بوده است و امیدواریم سپاهان به عنوان قهرمانی لیگ‌برتر دست پیدا کند.

حال باید تا سوت آغاز اولین دیدار سپاهان در مسابقات این فصل رقابت‌های لیگ منتظر ماند و دید که آیا خریدهای سپاهان نقش خود را از همان ابتدا برای قهرمانی این تیم ایفا می‌کنند یا خبر؟

سپاهان اصفهان در اولین گام در لیگ هفدهم به مصاف شاگردان علی دایی در سایپا اصفهان می‌رود. این دیدار روز جمعه ششم مرداد ماه از ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها