X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 مرداد 1396, 17:00
کد خبر: 23533
خبرنگار: lark
نظرات: 16

با سپاهان فصل جدید آشنا شوید؛

ستاره‌های زرد کرانچار را خوش بخت می‌کنند؟

ستاره‌های زرد کرانچار را خوش بخت می‌کنند؟ ستاره‌های زرد کرانچار را خوش بخت می‌کنند؟
سپاهان در آخرین دیدار دوستانه خود ضمن استفاده از ترکیب اصلی هفته های ابتدایی از تمامی خرید های خود رونمایی کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از"ورزش سه"، سپاهان آخرین دیدار دوستانه خود را برابر ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد و با شکست به استقبال لیگ رفت. زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان در این دیدار 3 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و در خط دفاع نیز ترجیح داد تا از زوج عارف غلامی و عزت الله پورقاز استفاده کند و سیاوش یزدانی در این دیدار نیمکت نشین بود.
مهدی رحیمی دیدار با ذوب آهن را در پست دفاع چپ به جای سعید آقایی آغاز کرد. آقایی در دیدارهای دوستانه سپاهان دچار مصدومیت شده بود و به همین دلیل رحیمی از ابتدا در ترکیب شاگردان کرانچار قرار گرفت تا رونمایی از یکی از خریدهای این باشگاه در فصل جدید به هفته های ابتدایی لیگ برتر موکول شود.
رضا میرزایی مهاجم جوان سپاهانی در فصل گذشته نیز در این بازی از ابتدا جانشین ساسان انصاری در ترکیب زردپوشان بود. کرانچار در این دیدار ترجیح داد با توجه به محرومیت انصاری در دیدارهای ابتدایی لیگ برتر، از میرزایی جانشین او استفاده کند و این بازیکن در ترکیب اولیه تیم قرار گرفت.
حامد بحیرایی دیگر تغییر کرانچار در ترکیب اولیه سپاهان بود. میلاد سرلک هافبک دفاعی زردها در تیم ملی امید حضور دارد و به همین دلیل کرانچار در این دیدار از این بازیکن در ترکیب اولیه خود استفاده کرد.
با این وجود اما سرمربی سپاهان روز گذشته از اکثر بازیکنان تازه وارد خود در دیدار دوستانه برابر ذوب آهن استفاده کرد.
عزت پورقاز خرید جدید سپاهان در این دیدار در کنار غلامی در خط دفاعی قرار گرفت که البته در جریان بازی با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد و پس از آن بود که سیاوش یزدانی به خط دفاعی سپاهان اضافه شد تا کرانچار از دیگر خرید لیگ برتری خود نیز رونمایی کند. البته مدافعان سپاهان در این دیدار نمره قبولی نگرفتند و با دریافت دو گل، روز خوبی را برابر خط حمله تیم همشهری نداشتند.
حسن جعفری مدافع راست تازه وارد سپاهان در این بازی از ابتدا برای زردها به میدان رفت تا دومین خرید کرانچار نیز در این دیدار مهم پیش از شروع فصل در ترکیب این تیم قرار بگیرد.
خط میانی سپاهان در کنار بحیرایی جوان و نوید کیا با تجربه، شاهین ثاقبی تازه وارد را در اختیار داشت. ثاقبی از ملوان انزلی با تصمیم کرانچار راهی سپاهان شد و ضمن بر تن کردن پیراهن شماره 9 این تیم، تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی تیم تحت هدایت کرانچار شده است.
ساسان انصاری خرید پر سر و صدای سپاهانی ها در این دیدار به عنوان یار جانشین رضا میرزایی وارد زمین شد و البته موفق به گلزنی برابر ذوب آهن نشد تا این بازیکن جدید سپاهانی ها نیز در آخرین دیدار دوستانه عملکرد موفقی نداشته باشد.
کرانچار در این دیدار ژایرو رودریگوئز برزیلی را برای دقایقی به میدان فرستاد تا این بازیکن تازه وارد برزیلی مانند دیگر بازیکنان جدید این تیم در آخرین دیدار دوستانه فرصت حضور در زمین پیدا کند و به این ترتیب سعید آقایی مصدوم تنها خرید جدید این باشگاه است که در آخرین دیدار دوستانه برای سپاهان به میدان رفته است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها