X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 مرداد 1396, 23:58
کد خبر: 23607
خبرنگار: khani
نظرات: 0

اگر پنج دقیقه از گل خود محافظت می‌کردیم برنده بودیم

خالدی: یک امتیاز از اصفهان هم برای ما غنیمت بود

خالدی: یک امتیاز از اصفهان هم برای ما غنیمت بود خالدی: یک امتیاز از اصفهان هم برای ما غنیمت بود
مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: یک امتیاز از اصفهان برای ما غنیمت است و خوشبختانه توانستیم یک امتیاز از این بازی کسب کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،امید خالدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود. در ۲۰ دقیقه اول نیمه نخست نفسمان بالا نمی‌آمد ولی در ادامه بهتر شدیم و روی دور افتادیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم.

وی در مورد اینکه بیشتر حملات سپاهان از سمت راست سایپا بود گفت: راست و چپ ندارد و فوتبال طوری است که وقتی حریف یک اشکال پیدا می‌کند از همان نقطه حمله می‌کند. البته ما هم سمت راست و هم سمت چپ دفاع را پوشش دادیم و موقعیت‌های بیشتری نسبت به سپاهان خلق کردیم که از آنها استفاده نکردیم و بازی مساوی شد.

خالدی در پاسخ به اینکه سپاهان را چطور دیدی افزود: سپاهان همیشه تیم خوبی بوده و تیم قابل احترامی است که هواداران خوبی دارد. یک امتیاز از اصفهان برای ما غنیمت است و خوشبختانه توانستیم یک امتیاز از این بازی کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال سایپا در پاسخ به اینکه آیا سپاهان را در قواره یک مدعی قهرمانی دیده است یا نه گفت: در حال حاضر نمی‌توان در این مورد نظر داد. باید هفت تا هشت هفته بگذرد تا تیم‌ها جای خود را پیدا کنند. سپاهان تیم خوب است و با مهره‌های قدرتمندی که دارد بازی خوبی انجام داد. ما هم خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و به گل هم رسیدیم. اگر می‌توانستیم این گل را ۵ دقیقه حفظ کنیم این بازی را برده بودیم ولی باز هم خوشحالم که این یک امتیاز را کسب کردیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها