X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 مرداد 1396, 00:03
کد خبر: 23609
خبرنگار: khani
نظرات: 2

تمرکزمان این است نتیجه تلخ سال گذشته را فراموش کنیم

ترابی: خدا را شکر توانستیم با دست پر اصفهان را ترک کنیم

ترابی: خدا را شکر توانستیم با دست پر اصفهان را ترک کنیم ترابی: خدا را شکر توانستیم با دست پر اصفهان را ترک کنیم
بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: امسال هدف ما این است زیر نظر علی دایی کسب سهمیه کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی ترابی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر سپاهان در هفته اول لیگ برتر در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود به هر حال بازی هفته اول شرایط خاص خودش را دارد. خدا را شکر توانستیم با دست پر اصفهان را ترک کنیم و حالا خودمان را برای بازی هفته دوم برابر نفت آبادان آماده می‌کنیم.

وی در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: خوشبختانه توپ به خوبی روی پایم جفت و جور شد ضمن اینکه باید بگویم نقش جهان زمین بسیار خوبی دارد که همه اینها باعث شد بتوانم یک گل زیبا به ثمر برسانم. سپاهان همیشه تماشاگران بسیار خوبی داشته و امیدوارم موفق باشند. ما هم تلاش می‌کنیم زیر نظر علی دایی بهترین نتایج را برای سایپا بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: تیم ما نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است و تمرکزمان این است که بتوانیم نتیجه تلخ سال گذشته را به دست فراموشی بسپاریم. امسال هدف ما این است زیر نظر علی دایی کسب سهمیه کنیم.

ترابی در پاسخ به این سؤال چرا در سایپا ماندید، گفت: شرایط قراردادی‌ام به گونه‌ای شد که من امسال در سایپا بمانم. امیدوارم سال آینده بتوانم در لیگ‌های اروپایی بازی کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها