X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 مرداد 1396, 00:09
کد خبر: 23610
خبرنگار: khani
نظرات: 4

هدف ما قهرمانی و کسب سهمیه اسیا است

دانشگر: قسمت نشد در سپاهان حضور داشته باشم

دانشگر: قسمت نشد در سپاهان حضور داشته باشم دانشگر: قسمت نشد در سپاهان حضور داشته باشم
بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: بازی با سایپا را مدیریت کردیم، اما متاسفانه پیروز نشدیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان،‌ محمد دانشگر پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر سپاهان در مورد این بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی تماشاگرپسندی بود و هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند از دیدن این مسابقه لذت بردند. سپاهان امسال شرایط خیلی خوبی دارد و از تیم‌های قدرتمند محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ما تغییرات زیادی برای این فصل داشتیم اما با این حال در هفته اول نمایش خوبی داشتیم، روی یک صحنه غفلت کردیم و گل تساوی را خوردیم. در مجموع خیلی خوب بازی کردیم و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند. امیدوارم از هفته‌های آینده به پیروزی برسیم و رو به رشد قدم برداریم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا عنوان کرد: سایپا تیمی جوان و با انگیزه دارد که همه دیدند در هفته اول برابر سپاهان چگونه ظاهر شد، امروز بازی را به خوبی مدیریت کردیم، اما متأسفانه بازی با نتیجه مساوی تمام شد. قطعا تمام تیم‌ها با هدفی وارد مسابقات می‌شوند و صددرصد ما هم هدفمان قهرمانی و کسب سهمیه است.

دانشگر در پاسخ به این سوال که در فصل نقل و انتقالات از سپاهان هم پیشنهاد داشتید اما چرا به این تیم نیامدید، تصریح کرد:‌ سپاهان باشگاه بزرگی است و همیشه در جمع مدعیان قرار دارد، اما قسمت نشد من در این باشگاه حضور داشته باشم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها