X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 مرداد 1396, 13:24
کد خبر: 23616
خبرنگار: lark
نظرات: 3

سپاهان تیم خوب و استخوان‌داری است

درویش: از موقعیت‌های‌مان استفاده کرده بودیم به پیروزی می‌رسیدیم

درویش: از موقعیت‌های‌مان استفاده کرده بودیم به پیروزی می‌رسیدیم درویش: از موقعیت‌های‌مان استفاده کرده بودیم به پیروزی می‌رسیدیم
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: اگر ما از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده بهتری کرده بودیم در مقابل سپاهان به پیروزی دست یافته بودیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، رضا درویش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی سایپا مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: تیم ما امسال از لحاظ میانگین سنی خیلی جوان شده است و با توجه به اینکه بازی اول همیشه سخت است و ما در خانه سپاهان به میدان رفتیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. ما حتی بعد از گلی که به ثمر رساندیم دو موقعیت توسط عباس‌زاده داشتیم که یکی از آنها را دروازه‌بان حریف به کرنر فرستاد و دیگری هم از کنار دروازه به بیرون رفت.
وی تصریح کرد: در مجموع بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و اگر ما از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده بهتری کرده بودیم به پیروزی در نخستین دیدار خود دست یافته بودیم. با همه این شرایط از عملکرد بازیکنان راضی هستیم و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم.
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره تیم سپاهان نیز گفت: سپاهان تیم خوب و استخوان‌داری است و بازیکنان خوبی را نیز جذب کرده است. با توجه به این شرایط و اینکه اولین دیدار ما در خانه حریف و مقابل تماشاگران این تیم برگزار شد باز هم یک امتیاز خوب بود. شاید اگر بازیکنان ما تجربه بیشتری داشتند و بازی‌های بزرگ‌تری را تجربه کرده بودند به پیروزی می‌رسیدیم.
درویش در خصوص دیدار هفته آینده سایپا مقابل صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل استقلال نشان داد که این تیم، تیم خوبی است. صنعت نفت برزیل خوزستان است و قطعاً با بازی هفته اول نشان داده است که تیمی خوب را روانه لیگ امسال کرده است، اما اگر ما می‌خواهیم در انتهای فصل در جایگاه خوبی قرار بگیریم باید در بازی‌های خانگی برای کسب پیروزی به میدان برویم و فعل خواستن را صرف کنیم. امیدوارم در این دیدار پیروز شویم تا در ادامه راه عملکرد خوبی داشته باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها