X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 مرداد 1396, 14:47
کد خبر: 23619
خبرنگار: panahi
نظرات: 3

رسول وارث بازوبند محرم

پاپی شماره را خواست، کاپیتانی را نه

پاپی شماره را خواست، کاپیتانی را نه پاپی شماره را خواست، کاپیتانی را نه

حسین پاپی با به تن کردن شماره‌ای که هادی عقیلی اولین بار در سپاهان آن را به تن کرده بود ترجیح داد تا از بستن بازوبندی که در مواقع غیبت محرم نویدکیا در اختیار این بازیکن قرار می‌گرفت صرف نظر کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، حسین پاپی که مثل سال قبل در ابتدای نقل و انتقالات امسال هم ماندنش در سپاهان برای مدت کوتاهی در هاله‌ای از ابهام بود در تیم اصفهانی ماندگار شد تا همچنان قدیمی‌ترین بازیکن این تیم باشد. حتی تا پیش از جدایی احسان حاج‌صفی از سپاهان هم پاپی به واسطه سابقه طولانی‌تر کاپیتان اول طلایی‌پوشان به حساب می‌آمد اما پس از آنکه ستاره ملی‌پوش سپاهان، اصفهان را به مقصد آتن ترک کرد پاپی از این حیث بی‌رقیب‌تر شد.

پاپی اما به شکل جالبی از کاپیتانی سپاهان انصراف داد و همزمان با آن شماره ۷ همیشگی خود را هم به سعید آقایی واگذار کرد تا در فصل جدید با شماره ۴۷ به میدان برود. این همان شماره‌ای است که اولین بار هادی عقیلی برای حمایت از مبتلایان به سندروم داون به تن کرد.

در شبی که عزت پورقاز شماره ۵ قدیمی عقیلی را به تن داشت پاپی هم شماره نمادین کاپیتان پیشین طلایی‌پوشان را در اختیار گرفت اما ترجیح داد تا از بازوبند او صرف نظر کند تا این رسول نویدکیا باشد که نقش سال‌های گذشته برادر بزرگ‌ترش را به عهده می‌گیرد و وارث بازوبند محرم می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها