X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 مرداد 1396, 14:50
کد خبر: 23620
خبرنگار: panahi
نظرات: 2

هزار رنج هواداران سپاهان برای ورود به ورزشگاه

لزوم فروش اینترنتی بلیط بازی‌های نقش‌جهان

لزوم فروش اینترنتی بلیط بازی‌های نقش‌جهان لزوم فروش اینترنتی بلیط بازی‌های نقش‌جهان
به نظر می‌رسد فروش اینترنتی بلیط بازی‌های سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان با توجه به ازدحام و بی نظمی در باجه‌های بلیط فروشی و ورودی‌های ورزشگاه امری ضروری برای برگزاری بازی در نقش جهان باشد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، ورزشگاه نقش جهان روز گذشته میزبان اولین بازی سپاهان در فصل جدید بود. عملکرد قابل قبول سپاهان در فصل نقل و انتقالات و همچنین رونمایی از بازیکنان جدید به اضافه ساعت و روز مناسب برگزاری بازی باعث شده بود استقبال نسبتاً خوبی از این بازی به عمل بیاید.

از ترافیک و شلوغی ورودی‌ پارکینگ‌ها به دلیل وجود تنها یک راه از خیابان اصلی به ورزشگاه که بگذریم به نحوه بلیط فروشی و ورود تماشاگران به ورزشگاه می‌رسیم که روز گذشته وضعیت اسف باری داشت. از یک ساعت مانده به بازی ازدحام عجیبی در باجه‌های بلیط فروشی که به نظر تعداد آنها کافی به نظر نمی‌رسید به وجود آمد و هواداران برای تهیه بلیط یا در صف‌های طولانی قرار داشتند یا به شکل‌های نه چندان مناسب در تلاش برای رسیدن به پنجره باجه بلیط فروشی بودند!

علاوه بر این کم بودن تعداد ورودی‌های تماشاگران به ورزشگاه و یا مدیریت نامناسب سبب شده بود تماشاگران برای ورود به ورزشگاه هم در صف‌های طولانی بایستند. شاید همین موضوع دلیلی باشد بر اینکه در بازی‌های سپاهان در نقش جهان تازه پس از شروع بازی جمعیت قابل توجهی به تعداد تماشاگران اضافه می‌شوند.

البته در فصل گذشته برای کم کردن چنین مشکلاتی استفاده از «اصفهان کارت» برای ورود به ورزشگاه در دستور کار قرار گرفت و روز گذشته نیز تعداد زیادی از هواداران از این طریق مرحله دشوار تهیه بلیط را گذراندند اما به نظر می‌رسد برای کاهش شلوغی و ازدحام قبل از مسابقه باید فروش اینترنتی بلیط‌ها نیز در دستور کار قرار بگیرد، موضوعی که در تهران برای ورزشگاه‌ آزادی و بازی‌های استقلال و پرسپولیس انجام می‌شود و جواب هم داده است.

در هر صورت وقتی تماشاگر سپاهان برای تماشای یک بازی با هزار و یک مشکل از جمله معطلی در ترافیک در زمان رفت و برگشت و تهیه بلیط و ورود به ورزشگاه رو به رو می‌شود شاید ترجیح دهد برای بازی‌های بعدی از همان خانه و از طریق تلویزیون بازی تیمش را تماشا کند که چنین اتفاقی به ضرر باشگاه سپاهان خواهد بود.

شاید حالا که تماشاگران کم کم با سپاهان آشتی کرده‌اند و از بازی‌های خانگی این تیم استقبال خوبی می‌کنند بهتر باشد مسئولان باشگاه سپاهان هم قسمتی از درآمد بلیط فروشی را برای رفاه حال تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند هزینه کنند. به هر حال مسئولان باشگاه خود به راحتی با خودرو به داخل پارکینگ اختصاصی می‌روند و از جایگاه VIP هم بازی را تماشا می‌کنند اما بهتر است برای یک بار هم که شده این مدیران خود را جای تماشاگر روی سکو بگذارند یا حداقل وضعیت اسف بار ورود آنها به ورزشگاه را قبل از آغاز بازی تماشا کنند.

عکس‌های زیر وضعیت تماشاگران را قبل از بازی روز گذشته نشان می‌دهد، دیداری که با استقبال ۱۲ هزار نفری همراه بود و قطعاً برای بازی‌هایی که جمعیت بیشتری به ورزشگاه می‌آیند باید تدابیر بهتری اندیشیده شود تا شاهد فاجعه نباشیم!
لزوم فروش اینترنتی بلیط بازی‌های نقش‌جهان

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها