X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 مرداد 1396, 14:52
کد خبر: 23621
خبرنگار: panahi
نظرات: 11

فرصت خارق‌العاده برای سنگربان جوان

مأموریت ویژه در بازگشت از سربازی

مأموریت ویژه در بازگشت از سربازی مأموریت ویژه در بازگشت از سربازی
دروازه‌بان جوان سپاهان در بازگشت از خدمت سربازی با فرصت بسیار ویژه‌ای مواجه شده که امیدوار است بتواند از آن به بهترین نحو استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، شانس بازی رسیدن به دروازه‌بان سوم یک تیم در مسابقات رسمی تقریباً نزدیک به صفر است و تنها یک وضعیت خارق‌العاده ممکن است شرایط حضور او در ترکیب را فراهم آورد. این شرایط نامعمول در اولین هفته از لیگ هفدهم شامل حال سپاهان شد به این ترتیب که مصدومیت توأمان لی اولیویرا و مهدی امینی دست به دست هم داد تا مهدی صدقیان به شکلی غیرمنتظره حراست از دروازه طلایی‌پوشان را در دیدار برابر سایپا به عهده بگیرد.

امینی که به تازگی جراحی دست را پشت سر گذاشته است تا مدتی از میادین به دور خواهد بود. در این شرایط اگر مصدومیت اولیویرا در هفته‌های آتی نیز تداوم داشته باشد صدقیان همچنان سنگربان سپاهان در دیدارهای آغازین لیگ هفدهم خواهد بود. این دروازه‌بان ۲۱ ساله که محصول تیم‌های پایه سپاهان است پس از پشت سر گذاشتن خدمت سربازی خود در تیم فجر سپاسی بار دیگر به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی بازگشته و امیدوار است تا از فرصت بسیار ویژه‌ای که نصیبش شده است به بهترین نحو استفاده کند و با ارتقا از عنوان دروازه‌بان سوم به جایگاه بهتری در سپاهان برسد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها