X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 مرداد 1396, 15:04
کد خبر: 23622
خبرنگار: panahi
نظرات: 9

عباسیان: برای شکست سپاهان به زمین می‌رویم

عباسیان: برای شکست سپاهان به زمین می‌رویم عباسیان: برای شکست سپاهان به زمین می‌رویم
معین عباسیان وینگر چپ پدیده درباره نتیجه‌ای که در هفته اول مقابل پیکان کسب کردند می‌گوید پدیده برای آنکه امسال در جمع مدعیان حضور پیدا کند، نباید امتیازی را از دست بدهد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، عباسیان در خصوص اولین بازی‌شان مقابل پیکان و کسب نتیجه تساوی به "ورزش سه" گفت: بازی اول همیشه جز بازی‌های سخت است چون تیم‌ها تازه از اردو برگشته‌اند و تازه بدنسازی کرده‌اند، بدن‌ها سنگین است و دوندگی کمی سخت می‌شود اما فقط همین نیست، بازیکنان هنوز شناخت کافی‌ای از همدیگر ندارند و عدم هماهنگی هم در نتیجه‌گیری تاثیرگذار است.

وی در ادامه افزود: به نظرم یک امتیاز مقابل پیکان آن هم در خانه حریف نتیجه بدی نیست، اگرچه معتقدم از پیکانی‌ها بهتر بودیم و آنها موقعیت‌های خطرناکی به آن صورت روی دروازه ما ایجاد نکردند و گلی هم که آنها به ثمر رساندند از روی نقطه پنالتی بود.

او درباره شرایط پدیده و اینکه امسال آنها را می‌توان مدعی دانست می‌افزاید: ما سال گذشته مقابل حریفانمان خوب ظاهر شدیم منتها در بیشتر مواقع با بدشانسی مواجه می‌شدیم و نتوانستیم آنطور که باید امتیازات کامل دیدارهایمان را جمع کنیم اما امسال با تفکرات و روحیه مضاعفی که آقای مهاجری به تیم داده‌اند مطمئنا تمام تلاشمان را برای کسب رتبه‌ای خوب خواهیم کرد.

عباسیان ادامه می‌دهد: امسال پدیده بازیکنان خوبی چون قاضی، خلعتبری و ... را به تیم اضافه کرده است که همین موضوع وزنه‌ای موثر برای نتیجه‌گیری‌مان خواهد بود، به جز آن شرایط و اوضاع مالی به نسبت سال گذشته بهتر شده و می‌توان امیدوار بود. ما هفته آینده با سپاهان بازی داریم و مطمئنا برای شکست زردپوشان به میدان خواهیم رفت، ما نباید هیچ امتیازی در رقابت‌های امسالمان از دست بدهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها