X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 مرداد 1396, 18:41
کد خبر: 23625
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 11

بهترین گل هفته‌ی اول را خوردم

صدقیان:خوش شانسی بزرگ من حضور در سپاهان است

صدقیان:خوش شانسی بزرگ من حضور در سپاهان است صدقیان:خوش شانسی بزرگ من حضور در سپاهان است
مهدی صدقیان سنگربان تیم سپاهان می گوید که پس از گل مهدی ترابی، در ذهنش مرور می کرده که آیا روی صحنه ی گل اشتباه کرده یا خیر.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مصدومیت لی اولیویرا سنگربان برزیلی سپاهان و همینطور مهدی امینی گلر دوم طلایی پوشان باعث شد که مهدی صدقیان 21 ساله که با پشت سر گذاشتن خدمت سربازی در فجرسپاسی شیراز در لیگ هفدهم به سایر بازیکنان تیم ملحق شده، فرصت حضور در دیدار مقابل سایپا را پیدا کند.
صدقیان روز گذشته مقابل سایپا اولین دیدار لیگ خود در لیگ برتر را تجربه کرد؛ سنگربان سپاهان در مورد تجربه ی اولین دیدار خود در لیگ برتر به "ورزش سه" گفت: اولین بازی سپاهان در لیگ هفدهم با اولین بازی من در لیگ برتر مصادف شد؛ خیلی دوست داشتم در اولین بازی توانایی های خودم را نشان بدهم و خوشبختانه بازی خوبی بود و امیدوارم در ادامه هم عملکرد خوبی داشته باشم.
صدقیان در خصوص اینکه مصدومیت دو سنگربان سپاهان سبب شد تا توفیق اجباری نصیب او شود، و با خوش شانسی اولین دیدار خود را در لیگ برتر تجربه کند، عنوان کرد: من با لی اولیویرا و مهدی امینی دوست صمیمی هستم و امیدوارم هر چه زودتر به بازی ها برگردند. همین که من الان در سپاهان هستم خوش شانسی بزرگی است و خیلی خوشحالم که توانستم روز گذشته در ترکیب باشم.


گلر سپاهان در خصوص گلی که از مهدی ترابی از فاصله ای دور دریافت کرد، افزود: موقعی که گل خوردم در ذهنم مرور می کردم که می توانستم مانع گل شدن توپ بشوم یا نه؛ پس از پایان بازی که صحنه ی آهسته را دیدم متوجه شدم، خیلی خوب ضربه زده و من بهترین گل هفته ی اول لیگ را خوردم.


صدقیان در مورد بازی نیز اظهار داشت: نیمه ی اول تقریبا از لحاظ ایجاد موقعیت برای دو تیم پایاپای بود ولی مالکیت تیم ما بیشتر بود. در نیمه ی دوم موقعیت ها بیشتر شد و بازی جذاب تر؛ به خصوص 20 دقیقه ی پایانی که تماشاگران از بازی لذت بردند ولی در مجموع از نتیجه ای که کسب شد راضی نیستیم.


گلر جوان تیم سپاهان در پایان با اشاره به سوابق بازی خود، بیان کرد: من در تمام رده های سنی عضوی از باشگاه سپاهان بوده ام. فصل گذشته هم برای گذراندن خدمت سربازی در تیم فجرسپاسی بودم که تجربه‌ی خیلی خوبی بود. البته شرایط خوبی نداشتیم ولی خوشبختانه در لیگ ماندگار شدیم. به نظرم فوتبال شیراز حتما باید یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد و واقعا حیف بود اگر فجر سقوط می کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها