X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 مرداد 1396, 22:53
کد خبر: 23627
خبرنگار: lark
نظرات: 10

نتایج نظرسنجی هواداران مشخص شد؛

نمرات شاگردان کرانچار در اولین دیدار لیگ

نمرات شاگردان کرانچار در اولین دیدار لیگ نمرات شاگردان کرانچار در اولین دیدار لیگ
شاگردان کرانچار در دیدار نخست لیگ هفدهم برابر سایپا به تساوی رضایت دادند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، سپاهان اصفهان در سوت آغاز لیگ برتر با چهره ای جدید پا به میدان گذاشت. طلایی پوشان که با ظاهری نو و البته ترکیبی کمی متفاوت نسبت به فصل گذشته به دیدار شاگردان دایی رفته بودند، به رغم نمایش قابل قبول نتوانستند هواداران خود را شادمان از کسب پیروزی راهی خانه کنند. شاید عجیب ترین پست این دیدار دروازه زردپوشان بود که پس از مصدومیت لی و امینی، کرانچار حراست از آن را به جوانی 21 ساله محول کرد. صدقیانِ جوان اگر چه با ضربه مهارنشدنی ترابی یک گل دریافت کرد، در تمام زمان بازی مقابل حملات کم و بیش بازیکنان سایپا عملکرد خوبی را از نظر هواداران به خود اختصاص داد.
در خط دفاعی متحول شده سپاهان که نه خبری از شجاع خلیل زاده و نه کولیبالی بود، پورقاز و آقایی به همراه رودریگز و جعفری عملکرد نسبتا هماهنگی را داشتتد و برخلاف اولین حضورشان در کنار یکدیگر نظر مثبت هواداران را جلب کردند به طوریکه سعید آقایی با عملکرد 2/1 عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.
خط هافبک زردپوشان با حضور 5 بازیکن نمایش بدی نداشتند اگرچه تجربه این خط انتظارات هواداران را از عملکرد خط میانی بسیار بالا برده است جاییکه حضور نویدکیا و پاپیِ با تجربه می تواند نقطه طلایی تیم طلایی پوش اصفهان باشد. بهترین عملکرد اما متعلق به جلال الدین علیمحمدی بود که تک گل طلایی پوشان را وارد دروازه حریف کرد. علیمحمدی با کسب نمره 2.07 بهترین بازیکن زمین از دیدگاه هواداران و مخاطبان طوفان زرد را کسب کرد. کمی جلوتر اما حضور مهرداد محمدی و رضا میرزایی ظاهرا هنوز احتیاج به فرصت و بازنگری از سوی کادر فنی دارد. نمرات نسبتا پایین این بازیکنان نشان از عدم رضایت هواداران دارد. بدون شک اضافه شدن انصاری و مروان در هفته های آتی زهر خط حمله طوفان زرد را بیشتر خواهد کرد.
شاگردان کرانچار با تساوی خانگی مسافر خراسان شدند؛ البته نتیجه یک بر یک هفته نخست برای هواداران سپاهان بسیار خوش یمن و یادآور خاطره های خوب است چرا که هربار نماینده اصفهان در بازی نخست با تساوی یک بر یک از زمین مسابقه خارج شده در نهایت جام قهرمانی را به نصف جهان آورده است. کمی زود است اما شاید امسال نیز کاپیتانی با نام خانوادگی نویدکیا جام را بالای سر ببرد...

نمرات بازیکنان سپاهان در دیدار مقابل سایپا:
1- مهدی صدقیان: 2.15
2- حسن جعفری: 3.91
3- ژایرو رودریگز: 2.4
4- عزت‌الله پورقاز: 2.32
5- سعید آقایی: 2.07
6- رسول نویدکیا: 3.14
7- میلاد سرلک: 2.96
8- شاهین ثاقبی: 3.12
9- جلال‌الدین علیمحمدی: 2.03
10- حسین پاپی: 2.45
11- مهرداد محمدی: 3.27
12- رضا میرزایی: 3.06

نمرات شاگردان کرانچار در اولین دیدار لیگ
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها