X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 مرداد 1396, 05:47
کد خبر: 23629
خبرنگار: lark
نظرات: 0

مساوی مقابل سپاهان نتیجه بدی نیست

رضاوند: باید از گل‌مان مراقبت بیشتری می کردیم

رضاوند:  باید از گل‌مان مراقبت بیشتری می کردیم رضاوند:  باید از گل‌مان مراقبت بیشتری می کردیم
هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: با علی دایی در نفت تهران قهرمان شدم و اکنون با سایپا به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، آرش رضاوند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی یک بر یک مقابل سپاهان در هفته اول لیگ برتر گفت: تمام تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند یا این بازی را از تلویزیون تماشا می‌کردند از دیدن این بازی لذت بردند. می‌توانستیم در این بازی برنده شویم و باید از گل‌مان مراقبت بیشتری می کردیم. تیم سایپا رفته رفته بهتر خواهد شد.
وی ادامه داد: سپاهان همیشه یکی از مدعیان لیگ برتر است و تیم خوبی است. مساوی مقابل این تیم هم نتیجه بدی نیست با این حال چون اول ما گل زده بودیم شاید برای‌ما این مساوی باخت محسوب شود.
رضاوند در مورد بازی روز پنجشنبه با صنعت نفت در روز پنجشنبه گفت: صنعت نفت خیلی متحول شده و مقابل استقلال هم بازی خوبی انجام داد و پیروز شد اما شاید گرمای شدید هوا توان بازیکنان استقلال را کم کرده بود. شاید هم غیبت چند بازیکن استقلال در این تیم موثر بوده، به هرحال منظورم از بیان این حرف ها این بود که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.
بازیکن تیم سایپا در مورد همکاری دوباره با علی دایی در این تیم گفت: با علی دایی در نفت تهران قهرمان جام حذفی شدیم و اکنون در سایپا هم به دنبال این هستیم تا سهیمه آسیایی کسب کنیم. کار کردن با علی دایی لذت خاصی دارد.
رضاوند در مورد اینکه سایپا خود را مدعی قهرمانی می‌داند یا نه گفت: قهرمانی در لیگ برتر کاری دشوار است. پرسپولیس و استقلال هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند و به دنبال قهرمانی هستند ما تیمی جوان هستیم و بدون اغراق یکی از جوانترین تیم‌های لیگ هستیم که این تیم در دو سه سال آینده می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها