X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 مرداد 1396, 09:19
کد خبر: 23632
خبرنگار: khani
نظرات: 3

در تلاش برای تکرار عنوان فصل گذشته

علی‌محمدی روند گلزنی را آغاز کرد

علی‌محمدی روند گلزنی را آغاز کرد علی‌محمدی روند گلزنی را آغاز کرد
یکی از سه گلزن برتر فصل گذشته سپاهان از اولین بازی لیگ جدید روند گلزنی‌های خود را آغاز کرد تا مثل پارسال مدعی کسب این عنوان باشد.
به گزارش پایگاه خبر ی طوفان زرد و به نقل از ایمنا، جلال‌الدین علی‌محمدی با مجموع هفت گلی که در بازی‌های رسمی سپاهان شامل دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی به ثمر رساند مشترکاً با مسعود حسن‌زاده و مهرداد محمدی بهترین گلزن تیم اصفهانی در فصل ۹۶-۹۵ لقب گرفت.

در شبی که حسن‌زاده به دلیل سپری کردن دوران نقاهت پس از عمل جراحی رباط صلیبی و مینیسک خود در زمین حضور نداشت و مهرداد محمدی هم موفق به گلزنی نشد علی‌محمدی دروازه سایپا را روی پاس حسین پاپی باز کرد تا روند گلزنی خود در فصل ۹۷-۹۶ را از هفته ابتدایی لیگ هفدهم آغاز کرده باشد.

البته این بازیکن ۲۷ ساله اصفهانی که از معدود خریدهای به جا مانده از دوران ویسی در تیم کرانچار به حساب می‌آید به عنوان هافبک بیشتر وظیفه گلسازی را به عهده دارد تا گلزنی.

با توجه به اینکه علی‌محمدی در دیدار برابر تراکتورسازی از هفته ماقبل پایانی لیگ شانزدهم هم دروازه حریف را باز کرده بود این بازیکن برای دومین بار پیاپی در یک مسابقه رسمی در ورزشگاه نقش‌جهان موفق به گلزنی برای سپاهان شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها