X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 مرداد 1396, 09:20
کد خبر: 23643
خبرنگار: khani
نظرات: 4

نباید دیگر امتیازات را راحت از دست بدهیم

مهاجری: باید با پیروزی برابر سپاهان اولین سه امتیازمان را بدست آوریم

مهاجری: باید با پیروزی برابر سپاهان اولین سه امتیازمان را بدست آوریم مهاجری: باید با پیروزی برابر سپاهان اولین سه امتیازمان را بدست آوریم
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: نباید به راحتی از امتیازاتی که پیش رویمان است بگذریم و باید با پیروزی برابر سپاهان اولین سه امتیاز فصل را بدست آوریم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،رضا مهاجری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به اولین دیدار تیمش در لیگ هفدهم برابر پیکان که با تساوی یک - یک همراه بود، اظهار داشت: در این بازی خیلی زود به گل اول رسیدیم و همین موضوع کمی کار ما را برای ادامه کار سخت کرد. متاسفانه روی یک غافلگیری هم گل تساوی را خوردیم تا از کسب سه امتیاز باز بمانیم اما برای شروع یک امتیاز در بازی خانگی هم بد نبود.

وی افزود: امسال تغییرات زیادی در تیم داشتیم و این طبیعی است که زمان می‌برد بازیکنان به هماهنگی کامل با یکدیگر برسند. درست است که بازی‌های تدارکاتی زیادی داشتیم اما در بازی‌های رسمی هم زمان لازم است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد بازی هفته آینده تیمش برابر سپاهان تصریح کرد: نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم. ما کار آنالیز سپاهان را از امروز شروع می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم تا روز بازی شرایط خوبی به دست آوریم. می‌خواهیم در اولین بازی خانگی اولین سه امتیاز لیگ را به دست آوریم. چرا که اگر امسال بخواهیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم دیگر نباید به راحتی از امتیازاتی که پیش رویمان است بگذریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها