X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 مرداد 1396, 12:23
کد خبر: 23660
خبرنگار: khani
نظرات: 6

وضعیت سپاهان بسیار خوب است

صدقیان: سطح فنی دروازه بانان ایرانی بالاتر رفته است

صدقیان: سطح فنی دروازه بانان ایرانی بالاتر رفته است صدقیان: سطح فنی دروازه بانان ایرانی بالاتر رفته است
دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: هم‌اکنون 21 سال دارم و اعتقاد دارم در مقایسه با 8 سال قبل دروازه بانان ایرانی پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند اما به نسبت فوتبالمان دروازه بان ها باید بیشتر پیش رفت کنند چون به دروازه بان های بهتری نیاز داریم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی صدقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: هم‌اکنون وضعیت سپاهان بسیار خوب است و تمرینات خوبی را انجام دادیم و روز به روز شرایط بهتر می‌شود. در مقابل سایپا مستحق پیروزی بودیم اما بدشانسی آوردیم و فرصت‌هایمان به گل تبدیل نشد. بازی در کل در اختیار سپاهان بود و فقط بدشانس بودیم.

وی افزود: قبل از بازی با سایپا دروازه بان دوم تیم بودم اما با مصدومیتی که لی پیدا کرد با توجه به آمادگی خوبی که داشتم با نظر کرانچار درون دروازه ایستادم و با ارائه یک بازی خوب شرمنده هواداران نشدم و رضایت نسبی آنان را به دست آوردم.

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: اوایل تمرینات بدن‌سازی سختی داشتیم و وقتی به برگزاری لیگ نزدیک شدیم تمرین‌ها رفت به سوی شرایط مسابقه و هم‌اکنون هم بدن‌هایمان دارد بهتر می‌شود.

صدقیان بابیان اینکه قرار گرفتنم در درون دروازه در بازی‌های بعدی به نظر کادر فنی بستگی دارد، گفت: همه تلاش خود را می‌کنم که در درون دروازه قرار بگیرم. هم‌اکنون 21 سال دارم و اعتقاد دارم در مقایسه با 8 سال قبل دروازه بانان ایرانی پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند اما به نسبت فوتبالمان دروازه بان ها باید بیشتر پیش رفت کنند چون به دروازه بان های بهتری نیاز داریم.

وی ادامه داد: در ایران چون شروع کارم در بزرگ‌سالان سپاهان با رحمان احمدی و شهاب گردان بود این دو دروازه بان را بیشتر می‌پسندم و سبک‌کاری‌شان را خیلی دوست دارم. در خارج از کشور هم دروازه بان اتلتیکو مادرید را دوست دارم.

صدقیان با بیان اینکه بازی بعدی سپاهان روز جمعه در مشهد در برابر پدیده است، گفت: اگر همین‌گونه بازی کنیم اما از موقعیت‌های گلمان خوب استفاده کنیم 100 درصد پیروز میدان خواهیم بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها