X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 مرداد 1396, 12:55
کد خبر: 23662
خبرنگار: khani
نظرات: 4

کرانچار می خواهد اول دفاع کنم و بعد حمله

جعفری: همه تیم‌ها مقابل سپاهان دفاعی می‌شوند

جعفری: همه تیم‌ها مقابل سپاهان دفاعی می‌شوند جعفری: همه تیم‌ها مقابل سپاهان دفاعی می‌شوند
مدافع راست سپاهانی ها می گوید مشهد برای من شهره خاطره انگیزی است، شهری که در آن توانستم بازی های خوبی ارائه دهم و در نهایت احیا شوم. در دوران حضور در پدیده موفق شدم بازی های خوبی به نمایش بگذارم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، حسن جعفری، مدافع سپاهانی ها در رابطه با دیدار گذشته این تیم برابر سایپا گفت: بازی با سایپا برای برد رفته بودیم، بازی اول همیشه سخت است اما حق ما برد در این بازی بود، توپ و میدان در اختیار ما بود و هر تیمی که مقابل سپاهان قرار می گیرد به دنبال دفاع و ضد حمله است، برای سه امتیاز در بازی برابر سایپا به میدان رفتیم اما در نهایت به تساوی رسیدیم، انشالله هفته آینده اولین بردمان را در مشهد به دست می آوریم.

او درباره رویارویی با پدیده و حضور دوباره در شهر مشهد گفت: در بازی پیش رو باید رودرروی پدیده قرار بگیریم و برای این بازی راهی مشهد خواهیم شد، مشهد برای من شهره خاطره انگیزی است، شهری که در آن توانستم بازی های خوبی ارائه دهم و در نهایت احیا شوم. در دوران حضور در پدیده موفق شدم بازی های خوبی به نمایش بگذارم و با کمک همه عوامل تیم نتایج موفقی نیز به دست بیاوریم.

مدافع راست سپاهانی ها ادامه داد: سال قبل سال بسیار خوبی برای من بود، از ابتدای فصل شروع خوبی داشتیم و علیرغم مشکلاتی که بود توانستیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم، آقای مهاجری در آن تیم دست من را باز گذاشته بود و در حمله و دفاع حضور داشتم و به همین دلیل توانستم بازی های خوبی ارائه دهم.

او در رابطه با مقایسه کرانچار و مهاجری گفت: مهاجری از لحاظ فنی، مربی بسیار پرباری است، عملکرد ایشان را با کرانچار را نمی توان مقایسه کرد چرا که هر مربی تدابیر خودرا دارد و نمی توان آنها را در کنار هم گذاشت، به طور مثال مهاجری سال گذشته آزادی عمل به من داده بود و دست من را باز می گذاشت اما کرانچار بیشتر تمایل دارد ابتدا در امور دفاعی حضور موثر داشته باشم و سپس اگر شرایط مهیا شد به حمله اضافه شوم، بهرحال من به عنوان بازیکن وظیفه دارم امور فنی محوله را به خوبی به انجام برسانم.

جعفری در رابطه با مقایسه سپاهان امسال و سالی که وی در ان حضور داشت گفت: نمی توان این سپاهان را با سپاهانی که من در آن حضور داشتم مقایسه کرد، نسل کاملا عوض شده، تیمی جوان شده داریم که مدعی قهرمانی است، آن زمان تیم چهار پنج ملی پوش داشت و قهرمان لیگ محسوب می شد، البته فکر می کنم تیم اکنون از آن موقع یک دست تر است.

او در پایان گفت: همیشه تلاشم را می کنم تا بتوانم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم، تمام تمرکزم روی بازی های سپاهان است و می خواهم به همراه این تیم به موفقیت های فراوانی برسم. تمام تلاش مان را به کار می بندیم تا بتوانیم جز مدعیان قرار بگیریم و به آسیا برسیم. کمی زمان می برد تا همه تیم با هم هماهنگ شوند و طبیعی است که بعد از مدت زمانی می توانیم کاملا یکدست شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها