X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 مرداد 1396, 15:11
کد خبر: 23681
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 11

بیانیه مهم باشگاه پانیونیوس یونان

باشگاه پانیونیوس خواستار بازی شجاعی و حاج‌صفی برابر نماینده اسرائیل شد

باشگاه پانیونیوس خواستار بازی شجاعی و حاج‌صفی برابر نماینده اسرائیل شد باشگاه پانیونیوس خواستار بازی شجاعی و حاج‌صفی برابر نماینده اسرائیل شد
باشگاه پانیونیوس یونان با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام احترام به عدم سفر لژیونرهای ایرانی‌اش به سرزمین‌های اشغالی خواستار حضور آنها در بازی برگشت لیگ اروپا برابر تیم مکابی شد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پانیونیوس یونان فردا شب (پنجشنبه) در بازی برگشت مرحله سوم مقدماتی لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی نیوازمیرنا میزبان تیم مکابی رژیم صهیونیستی است. مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، ملی‌پوشان ایرانی برای بازی رفت همراه تیم پانیونیوس به سرزمین‌های اشغالی سفر نکردند، اما این باشگاه از آنها انتظار دارد تا در بازی برگشت با توجه به اهمیت نتیجه آن به میدان بروند.

در بیانیه باشگاه پانیونیوس یونان در آستانه بازی با حریف صهیونیستی که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی این کشور داشت، آمده است: «باشگاه پانیونیوس به تصمیم مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی برای عدم همراهی تیم فوتبال این باشگاه در بازی رفت برابر تیم مکابی در اسرائیل احترام کامل می‌گذارد، اما این بار بازی در ورزشگاه نیوازمیرنای آتن برگزار می‌شود و همراهی آنها ضروری است».

در ادامه این بیانیه خاطر نشان شده است: «تمامی بازیکنان در این سطح برای تمام بازی‌های فصل انتخاب شدند. بازیکنان باید به قراردادهای خود پایبند باشند و تمام تلاش خود را برای صعود تیم پانیونیوس به کار گیرند».
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها