X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 مرداد 1396, 17:42
کد خبر: 23686
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 14

آن اتفاق هیچوقت تکرار نخواهد شد

واکنش ساسان انصاری به بخشیده شدن محرومیتش

واکنش ساسان انصاری به بخشیده شدن محرومیتش واکنش ساسان انصاری به بخشیده شدن محرومیتش
مهاجم مدعی سپاهان با رافت کمیته انضباطی توانست با حکم تعلیق مجور حضور در ترکیب تیمش را از این هفته به دست بیاورد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، ساسان انصاری که در فصل گذشته تلاش جالب توجهی برای کسب عنوان آقای گلی داشت، در هفته بیست و نهم با دریافت کارت، دیدار هفته پایانی و بقای شانس آقای گلی را از دست داد تا اتفاق تلخی را رقم بزند و بعد از درگیری با داور با حکم کمیته انضباطی سه جلسه محروم شود.

این بازیکن در نهایت با اعتراض به این حکم و با توجه به اینکه سو پیشینه‌ای در این زمینه نداشت، توانست حکم تعلیق حکمش را دریافت کرده و بر این اساس از این هفته قادر به همراهی سپاهان خواهد بود. انصاری بعد از اعلام این حکم به خبرنگار ما گفت: واقعا بهترین خبری بود که در این روزها شنیدم. برای یک بازیکن هیچ چیز بدتر از این نیست که نتواند در اوج آمادگی بازی کند و روزهای سختی را پشت سر می‌گذاشتم.

وی ادامه داد: باید تشکر ویژه‌ای از کمیته انضباطی داشته باشم و این را اعتراف می‌کنم که قبول دارم کار زشت و اشتباهی مرتکب شدم. اکنون اما خوشحالم که با درخواست تجدیدنظرم موافقت شده است. یک نکته مثبت این ماجرا این بود که کمیته انضباطی نگاهی ضربتی به این ماجرا نداشت و در جلساتی که داشتیم واقعا مهربانانه و ارشادی برخورد کردند. آقای حسن زاده در این جلسه بیشتر نگاه انسانی و ارشادی داشتند و به هیچ عنوان توبیخی و انضباطی نبود و همین اتفاق باعث شد واقعا هنوز از آن ماجرا شرمنده باشم و بار دیگر جا دارد از آقای مرجان زاده بابت آن اتفاق عذرخواهی کنم.

ساسان انصاری به نکته جالبی در خصوص بخشیده شدن خود اشاره می‌کند و در این باره می‌گوید: من همیشه ارادت خاصی به آقا امام رضا (ع) داشتم و واقعا برایم عجیب و خوشحال کننده است که در روز میلاد ایشان مجوز بازی‌ام صادر شد و می‌توانم در مشهد برابر پدیده به میدان بروم. این شیرین ترین اتفاق در خصوص بخشیده شدن محرومیتم بود و انگیزه زیادی دارم تا اتفاقات گذشته را هرچه زودتر فراموش کرده و بتوانم عملکرد موفقی در سپاهان داشته باشم.

مهاجم شماره 11 سپاهان در واکنش به این سوال که اگر بار دیگر در همان موقعیت قرار گیرد چه واکنشی نشان می‌دهد گفت: اصلا نمی‌خواهم دیگر به آن حتی فکر کنم. هیچ وقت این اتفاق تکرار نخواهد شد و این بخشیده شدن در روز میلاد امام رضا برایم بهترین درس بود و امیدوارم روزهای خوبی در آینده شکل گیرد. از این ببعد تمام انگیزه و هدفم کمک به سپاهان است و به همراه این تیم به موفقیت فکر خواهم کرد و باید تشکو ویژه اى نیز از هواداران عزیز سپاهان داشته باشم که در این مدت حمایت خوبى از من داشتند و امیدوارم بتوانم پاسخ محبت شان را بدهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها