X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 مرداد 1396, 19:57
کد خبر: 23688
خبرنگار: lark
نظرات: 16

با بازگشت ساسان بزرگترین دغدغه‌ی کرانچار حل شد

با بازگشت ساسان بزرگترین دغدغه‌ی کرانچار حل شد با بازگشت ساسان بزرگترین دغدغه‌ی کرانچار حل شد
بازگشت ساسان انصاری خوشحال کننده‌ترین خبر ممکن برای سرمربی کروات سپاهان است که در هفته ی اول مجبور شد از مهرداد محمدی در پست مهاجم هدف استفاده کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، ساسان انصاری مهاجم فصل گذشته ی تیم فولادخوزستان که تا آستانه ی کسب عنوان آقای گلی لیگ شانزدهم هم پیش رفت، در هفته ی ماقبل پایانی به دلیل اعتراض شدید به تصمیم داور مسابقه که او را اخراج کرده بود، علاوه بر از دست دادن دیدار هفته ی پایانی، رویای رسیدن به عنوان آقای گلی را یک هفته پیش از پایان رقابت ها از دست داد.
البته تبعات اعتراض شدید انصاری و هل دادن داور مسابقه، تنها به فصل قبل منتهی نشد و این بازیکن با محرومیت سه جلسه ای در تیم جدیدش هم با مشکل روبرو شد.
اما سپاهانی ها با توجه به پیشینه ی این بازیکن، خواستار بررسی مجدد حکم صادره توسط کمیته ی انضباطی شدند و امروز ساسان انصاری پس از اینکه اولین دیدار سپاهان مقابل سایپا را از دست داد، با تعلیق 2 جلسه محرومیت باقی مانده، می تواند مقابل پدیده، اولین دیدار خود برای سپاهان را انجام دهد.
با اضافه شدن ساسان انصاری مهم ترین دغدغه ی زلاتکو کرانچار مرتفع شد؛ کرانچار در اولین دیدار لیگ به ناچار از مهرداد محمدی که بیشتر از او در خط میانی استفاده می کند، بهره برد و طلایی پوشان هم در گلزنی زیاد موفق ظاهر نشدند تا سرمربی کروات سپاهان هم در پایان بازی به ضعف تیم در گلزنی اشاره کند. با اضافه شدن مهرداد محمدی به خط هافبک و اضافه شدن ساسان انصاری، بی شک برندگی خط آتش سپاهان بیشتر خواهد شد.
از هفته ی آینده نیز مروان حسین دیگر مهاجم تیم سپاهان با پایان لیگ عراق به اردوی این تیم اضافه خواهد شد تا گزینه های کرانچار در خط حمله‌ی تیم افزایش پیدا کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها