X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مرداد 1396, 17:00
کد خبر: 23692
خبرنگار: khani
نظرات: 7

لیگ برای ما از فردا آغاز می‌شود

مهاجری:سپاهان تیمش را برای قهرمانی بسته است

مهاجری:سپاهان تیمش را برای قهرمانی بسته است مهاجری:سپاهان تیمش را برای قهرمانی بسته است
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: لیگ برتر برای ما از جمعه با نخستین میزبانی آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایسنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ برتر هفدهم اظهار کرد: خوشحالم که این توفیق را یافتم که فصلی دیگر را هم در کنار مردم شهرم و باشگاه پدیده باشم. لیگ برای ما از فردا با نخستین میزبانی آغاز می‌شود.

وی افزود: تمرینات سختی را هفته گذشته پشت سر گذاشتیم و از نخستین تیم‌هایی بودیم که تمرینات را آغاز کردیم. بیش از ۶۰ جلسه تمرینی برگزار کردیم و ۹ دیدار تدارکاتی داشتیم‌ و حالا امیدوارم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم استارت خوبی برابر سپاهان باسابقه و قدرتمند بزنیم. سپاهان تیمش را برای قهرمانی بسته ولی مجموعه پدیده توجیه شده که امسال باید به دنبال کار بزرگ باشیم.

سرمربی پدیده تصریح کرد: بابک حاتمی را به خاطر مصدومیت در بازی با برق شیراز از دست دادیم و پس‌فردا مشخص می‌شود که مصدومیتش چقدر است. در خوش‌بینانه‌ترین حالت بین چهار تا شش هفته حاتمی را در اختیار نخواهیم‌داشت.

مهاجری در خصوص بخشیده شدن ساسان انصاری هم گفت: ماده‌ای در کمیته انضباطی هست که اصلا محرومیت سه جلسه و کمتر از آن بخشیدگی ندارد. فصل قبل با وجود بضاعت کمی که داشتیم و مصدوم هم زیاد داشتیم، یوسفی را به خاطر یک کلمه که خطاب به هم‌تیمی‌اش گفته‌بود سه جلسه محروم کردند و بخشش هم شامل حالش نشد اما حالا شاهدیم که انصاری با پشت سر گذاشتن یک جلسه از محرومیتش، دو جلسه دیگر محرومیتش را به حالت تعلیق درمی‌آورند. باید بتوانیم حق خود را بگیریم و لابی‌مان را افزایش دهیم. برادران در راس هیات فوتبال نیز کمک‌حال ما بوده اما هنوز در این برهه نیاز به کار بیشتر داریم.

مهاجری خاطرنشان کرد: برای تقویت نیمکت هنوز نیاز به استفاده از فرصت نقل و انتقالات داریم‌. تا هفته چهارم می‌توانیم در نقل و انتقالات فعالیت کنیم و بعد از آن از سهمیه فیفا استفاده کنیم.

وی درباره این که گفته می‌شود پدیده با یک بازیکن ۱۴ ساله قرارداد بسته‌ است، گفت: من با کریمویی صحبت کردم و گفتم که با توجه به پشتوانه‌سازی صورت‌گرفته هزینه به مراتب کمتری برای تیم بستن نیاز است خرج کنیم. آیا کار بدی کرده‌ایم‌ که به جوانان توجه کرده‌ایم؟ افتخارات و رزومه این بازیکن ۱۴ ساله، قهرمانی زیر ۱۳ سال آسیا با تیم ملی ایران، قهرمانی نونهالان ایران در تاجیکستان، آقای گل لیگ برتر ایران در بخش نونهالان و قهرمانی با تیم ذوب‌آهن پنت‌هاوس در لیگ ۹۴-۹۵ است.

سرمربی تیم پدیده گفت: مهدی‌خانی درگیر تیم ملی امید بود و دیرتر به ما اضافه شد ولی بعدا می‌تواند به تیم ما کمک زیادی کند. استقلال و پرسپولیس هم این بازیکن را می‌خواستند اما با صحبتی که با او داشتیم قراردادی سه ساله بستیم و از پتانسیلش استفاده می‌کنیم.

مهاجری درباره هدفگذاری تیمش هم گفت: شرایط ما امسال بسیار بهتر است، جام حذفی را جدی می‌گیریم و برای حضور در جمع شش تیم برتر ایران تلاش می‌کنیم. تیم‌های متمولی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب‌آهن و ... وجود دارند که کار ما را سخت می‌کنند.

وی افزود: فیلم دیدار سپاهان و سایپا را به دقت بررسی و آنالیز کردیم، با تمرکزی که روی این تیم داشته‌ایم امیدواریم بتوانیم به خوبی از پس این تیم برآییم.

مهاجری در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در بازی‌های خانگی که استقبال زیادی می‌شود از ورزشگاه امام رضا استفاده کنیم. رییس تربیت بدنی آستان قدس گفته که با هیات فوتبال صحبت خواهد کرد تا زمینه برای استفاده از این ورزشگاه فراهم شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها