X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مرداد 1396, 20:08
کد خبر: 23696
خبرنگار: khani
نظرات: 41

دلخوری قلعه‌نویی از مسئولان استان اصفهان

قلعه نوعی: امیدوارم بتوانیم در نقش جهان بازی کنیم

قلعه نوعی: امیدوارم بتوانیم در نقش جهان بازی کنیم قلعه نوعی: امیدوارم بتوانیم در نقش جهان بازی کنیم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از اکوفارس ،امیر قلعه نویی سرمربی تیم ذوب آهن در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر گسترش فولاد تبریز از مسئولان استانی درخواست کرد با توجه به دور بودن ورزشگاه فولادشهر، شرایط بازی در نقش جهان فراهم شود.
یکی از خواسته های امیرقلعه نویی سرمربی جدید ذوب آهن، فراهم شدن شرایط برای استفاده از نقش جهان به عنوان ورزشگاه خانگی این تیم بوده است.

پیش از افتتاح نقش جهان، سپاهانی ها در فولادشهر که زمین اختصاصی ذوب آهن است، بازی های خانگی خود را انجام می دادند؛ ورزشگاهی که به دلیل فاصله از مرکز شهر با انتقادات زیادی در آن زمان روبرو شده بود.
سرمربی جدید ذوبی ها که از کیفیت نقش جهان آگاه است و در بازی دوستانه ی پیش فصل نیز در همین ورزشگاه تیم کرانچار را شکست داده بود، علاقمند است بازی های خانگی را در نقش جهان انجام دهد ولی این اتفاق هنوز رخ نداده و مسئولان شرکت فولادمبارکه با این موضوع موافقت نکرده اند.
از همین رو قلعه نویی یک بار دیگر در حاشیه ی کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر گسترش فولاد تبریز به این موضوع اشاره کرد و گفت:: توقع من این بود که در اصفهان در این زمینه همکاری شود چرا که همواره در این شهر همکاری خوبی حاکم بود. استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان می‌توانند این قضیه را انجام دهند تا ما هم بتوانیم در نقش جهان بازی کنیم. به هر حال این ورزشگاه امکانات خوبی دارد و باید بگویم که راه ورزشگاه فولادشهر خطرناک است.افرادی هم که به استادیوم می‌آیند قشر مرفه جامعه نیستند و وسایل عمومی خوبی هم برای آنها تدارک دیده نمی‌شود و این خطرناک و خطرساز است. این موضوع باعث شده تا شاهد حادثه‌هایی باشیم و توقع داریم که برای جان جوانانمان این توافق حاصل شود تا در نقش جهان بازی کنیم. وقتی برای فوت یک کودک این همه متأثر می‌شویم قطعاً اگر برای جوانانمان هم اتفاقی بیفتد همه ناراحت خواهیم شد. امیدوارم از هفته آینده این اتفاق بیفتد تا بتوانیم در نقش جهان بازی کنیم. من از آقای سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان تقاضا دارم که این اتفاق رخ دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها