X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 مرداد 1396, 21:24
کد خبر: 23704
خبرنگار: lark
نظرات: 47

بازیکنان ما امروز به هیچ‌وجه جنگنده ظاهر نشدند

کرانچار: از دقیقه اول بازی برخلاف انتظار ما پیش‌ رفت

کرانچار: از دقیقه اول بازی برخلاف انتظار ما پیش‌ رفت کرانچار: از دقیقه اول بازی برخلاف انتظار ما پیش‌ رفت
سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: از دقیقه اول بازی برخلاف انتظار ما پیش‌ رفت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، زلاتکو کرانچار پس از شکست 4 بر صفر تیمش مقابل پدیده خراسان گفت: بعد از چنین باختی اظهار نظر زیادی نمی‌شود کرد مگر اینکه بگویم از دقیقه اول بازی برخلاف انتظار ما پیش‌ رفت. در صحنه گل اول اجازه دادیم از نقطه کرنر حرکت کنند و به محوطه ما برسند. گل دوم هم خطا روی رسول نوید کیا شد و درست نبود.
حرف دیگری در مورد بازی نمی‌‌شود زد.
وی ادامه داد: سعی می‌کنیم از این مسابقه درس بگیریم تا دیگر در بازی‌های آینده‌مان چنین اتفاقی تکرار نشود. به تیم پدیده هم بابت این برد تبریک می‌گویم. به عنوان مربی می‌توانم بگویم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا اشتباهات امروز را برطرف کنیم. به نظرم خوب است که این اشتباهات امروز رخ داد تا همین ابتدای لیگ آنها را برطرف کنیم.
کرانچار تصریح کرد: انتظار داشتم بازی پایاپایی با پدیده انجام دهیم. به بازیکنانم هم این موضوع را تذکر داده بودم که پدیده تیم خوبی است اما بازیکنان ما امروز به هیچ‌وجه جنگنده ظاهر نشدند و بازی را راحت تلقی کرده بودند. اکنون مهم این است اطلاعات لازم را از کار تیمی و عملکرد تک تک بازیکنانم به دست بیاوریم.
سرمربی سپاهان در خصوص داوری این دیدار عنوان کرد: تنها انتقادی که می‌توانم بگویم خطا روی بازیکنمان روی گل دوم پدیده بود که آن هم داور اعتقاد به ادامه بازی داشت. مسئله دیگر این است که بازیکنان پدیده در مصدومیت‌های خود بیش از حد زمان را تلف کردند. اینها تنها انتقاداتی است که من می‌توانم از جریان بازی داشته باشم.
کرانچار در پاسخ به این پرسش که آیا از خریدهای خود رضایت دارد یا خیر گفت: از خریدهای جدیدمان راضی هستم. آنها به مرور زمان به ما ملحق شدند و نیاز به زمان دارند تا با تیم هماهنگ شوند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا شکست سنگین امروز باعث نمی‌شود هواداران سپاهان روی او فشار بیاورند، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم این شکست تأثیر بدی روی ما داشته باشد. بسیاری از بازیکنان داخلی و خارجی جدیدی به ما ملحق شدند و نیاز به زمان دارند تا با هم هماهنگ شوند. تازه دو هفته از لیگ گذشته و هواداران ما را به خوبی درک می‌کنند. من خودم هم بابت این شکست ناراحتم و امیدوارم در ادامه بتوانیم با گرفتن امتیازات لازم به مسابقات برگردیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها