X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 مرداد 1396, 22:52
کد خبر: 23710
خبرنگار: lark
نظرات: 6

شیر همیشه شیره حتی اگر پیر باشد

خلعتبری: امیدوام همین روند را ادامه دهیم

خلعتبری: امیدوام همین روند را ادامه دهیم خلعتبری: امیدوام همین روند را ادامه دهیم
مهاجم تیم پدیده خراسان ابراز امیدواری کرد تا این تیم روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس, محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم پدیده پس از پیروزی مقابل سپاهان اظهار داشت:در روزی که خیلی خوب بازی کردیم توانستیم به نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم، برسیم. خوشحالم که مهاجمان‌مان توانستند گلزنی کنند و امیدوارم بتوانیم همین روند را در ادامه لیگ نیز داشته باشیم چرا که پتانسیل آن را داریم
وی در خصوص اینکه آیا این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی را بدست بیاورد، گفت:از الان و با یک پیروزی گفتن چنین حرفی بسیار زود است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم و به امید خدا در آخر فصل به آنچه که شایسته آن هستیم، برسیم.
مهاجم تیم پدیده در خصوص تیم سپاهان تصریح کرد:من همیشه احترام خاصی برای سپاهان و ذوب‌آهن قائلم چراکه قلباً سپاهان را دوست دارم. با این تیم قهرمان لیگ و جام حذفی شدم و اوج فوتبالم را در این تیم‌ها گذراندم.از هواداران این تیم تشکر می‌کنم که من را همیشه حمایت کردند. نتیجه‌ای که امروز رقم خورد را نمی‌توان مدنظر قرار داد چرا که شیر همیشه شیره حتی اگر پیر باشد. امیدوارم بازیکنان سپاهان بتوانند به هماهنگی مناسبی برسند تا جواب حمایت های هواداران را بدهند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها