X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 مرداد 1396, 08:59
کد خبر: 23711
خبرنگار: khani
نظرات: 8

پدیده این فصل خیلی خوب است

مرادمند: زدن ۴ گل به سپاهان اصلاً اتفاقی نبود

مرادمند: زدن ۴ گل به سپاهان اصلاً اتفاقی نبود مرادمند: زدن ۴ گل به سپاهان اصلاً اتفاقی نبود
مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: با شایستگی تمام توانستیم چهار گل به سپاهان بزنیم و این نتیجه اصلاً اتفاقی نبود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،محمد‌حسین مرادمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، در مورد پیروزی 4 بر صفر پدیده مقابل سپاهان اظهار داشت: پیش از بازی هم گفته بودم که شرایط تیمی‌مان خیلی خوب است و دنبال این هستیم که یک نتیجه خوب مقابل سپاهان کسب کنیم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی با بیان اینکه شکست دادن سپاهان با چهار گل اصلاً اتفاقی نبود، خاطرنشان کرد: ما تیم خیلی خوبی داریم و هفته به هفته هم بهتر خواهیم شد. زدن چهار گل به سپاهان کار ساده‌ای نبود و با شایستگی تمام این برد را به دست آوردیم. در مشهد انتظار از تیم ما زیاد است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید فصل خیلی خوبی را رقم خواهیم زد.

مدافع پدیده راجع به گلزنی و عملکرد خوبش در این بازی نیز، تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که عملکردم خوب بوده است، اما همان‌طور که قبلاً گفته بودم بعد از زدن گل خوشحالی نکردم، چون من از 12 سالگی در سپاهان بودم و فوتبالم در این تیم رشد کرد. خیلی خوشحالم که نقش کوچکی در برد تیمم داشتم و ان‌شاءالله این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پدیده این فصل می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد، یادآور شد: ما تیم خیلی خوبی داریم، اما الان نمی‌شود در مورد کسب سهمیه صحبت کرد و پیش از هر چیز ما باید این روند خوب‌مان را ادامه داده و بهتر از این شویم. چهار پنج تیم در لیگ هستند که شرایط خیلی خوبی دارند و رقابت اصلی بین آنها خواهد بود. اگر بتوانیم برای مردم خوب مشهد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم، خیلی خوب است. حق آنهاست که این اتفاق رخ دهد.

مرادمند در رابطه با رد پیشنهادات تیم‌های مطرح لیگ برتری و ادامه حضورش در پدیده نیز اضافه کرد: چند تیم از جمله سپاهان خواهان من بودند، اما به خاطر رضا مهاجری و مردم خوب مشهد که همیشه به من لطف داشته‌اند در پدیده ماندم. امیدوارم بتوانم در ادامه حضورم در این تیم افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را پیدا کنم، چرا که این آرزوی هر فوتبالیستی است.

مدافع پدیده در پایان راجع به مشکلات مالی این باشگاه مشهدی نیز گفت: مشکلات مالی این روزها گریبانگیر همه تیم‌های فوتبال ماست و ان‌شاءالله که این شرایط تغییر کند. مسئولان باشگاه به ما قول‌هایی داده‌اند و امیدواریم وعده‌ها عملی شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها