X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مرداد 1396, 11:59
کد خبر: 23718
خبرنگار: khani
نظرات: 7

طلسم سپاهان برابر پدیده از هزار می‌گذرد

انتظار ۱۵۰ روزه برای انتقام

انتظار ۱۵۰ روزه برای انتقام انتظار ۱۵۰ روزه برای انتقام
شکست‌ناپذیری پدیده برابر سپاهان که اکنون به بیش از ۸۷۰ روز رسیده است تا بازی برگشت ۲ تیم در ورزشگاه نقش جهان از مرز ۱۰۰۰ روز خواهد گذشت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سپاهان در حالی جمعه گذشته سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را برابر پدیده تجربه کرد که آخرین پیروزی این تیم مقابل حریف مشهدی به بیست‌وپنجم اسفندماه ۹۳ از هفته بیست‌وسوم لیگ چهاردهم بازمی‌گردد. در آن مسابقه سپاهان با تک‌گل دقیقه ۳۰ لوسیانو پریرا میهمان مشهدی را در ورزشگاه فولادشهر شکست داد. این همان فصلی است که طلایی‌پوشان در پایان آن آخرین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن گرفتند.

در فاصله ۸۷۲ روزه بین آخرین برد سپاهان و واپسین رویارویی با پدیده ۲ تیم چهار مرتبه دیگر نیز با یکدیگر مسابقه دادند که حاصل آن ۲ تساوی و ۲ پیروزی برای پدیده بوده است. بردهای تیم مشهدی در آخرین هفته از لیگ پانزدهم و اولین هفته از لیگ شانزدهم در ورزشگاه فولادشهر رقم خورده‌اند.

از آنجا که بازی برگشت ۲ تیم در ورزشگاه نقش جهان ۱۴۷ روز بعد از دیدار رفت و برای هشتم دی‌ماه سال جاری برنامه‌ریزی شده است شکست‌ناپذیری پدیده برابر سپاهان در لیگ برتر به ۱۰۱۹ روز خواهد رسید
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها