X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مرداد 1396, 13:12
کد خبر: 23719
خبرنگار: khani
نظرات: 66

می‌خواهم خاطرات عمادرضا را تکرار کنم

مروان حسین: هواداران نگران نباشند؛ شیر خفته سپاهان دوباره بیدار خواهد شد

مروان حسین: هواداران نگران نباشند؛ شیر خفته سپاهان دوباره بیدار خواهد شد مروان حسین: هواداران نگران نباشند؛ شیر خفته سپاهان دوباره بیدار خواهد شد
مهاجم عراقی سپاهان گفت: بابت نتایج این تیم جای نگرانی وجود ندارد و خیلی زود دوباره سپاهان قدرتمند در لیگ برتر ایران مثل شیر خفته بیدار شده و در آینده‌ای نزدیک حرف‌‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، سپاهان طی دو هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته است تا از همین ابتدای کار هواداران این تیم را ناامیدی فرا بگیرد؛ این در حالی است که شاکله اصلی سپاهان طی دو فصل اخیر همواره دستخوش تغییراتی شده و همین موضوع شاید بیشترین ضربه را به این تیم و نتایج آن در این مدت زده باشد.

با این حال برای سپاهانی‌ها هنوز برای نگرانی خیلی زود است، به خصوص اینکه در رأس کادرفنی این تیم مربی کارکشته‌ای مانند کرانچار قرار دارد و شاید همین موضوع در کنار خریدهای موثری مانند مروان حسین، مهاجم عراقی بتواند خیلی زود در ادامه رقابت‌های لیگ برتر ورق را به سود این تیم برگرداند.

مروان که با قراردادی 2 ساله از ابتدای فصل جاری به سپاهان پیوست، قرار است فردا به منظور اضافه شدن به سپاهانی‌ها وارد اصفهان شده و حتی در صورت صلاحدید کادرفنی این تیم را از هفته سوم لیگ برتر همراهی کند.

بر همین اساس گفت و گوی خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با مروان حسین در آستانه سفر به اصفهان را در زیر می‌خوانید:

فارس: در خبرها آمده بود قرار است فردا برای اضافه شدن به جمع بازیکنان سپاهان به اصفهان بروی؟

درست است. با وجود اینکه دو هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر عراق باقی مانده اما موافقت لازم برای آغاز همکاری با سپاهان انجام شده و به امید خدا از فردا با حضور در اصفهان در تمرینات تیم جدیدم شرکت خواهم کرد.

فارس: در این مدت گویا هواداران سپاهان استقبال خوبی از تو در فضای مجازی به عمل آورده‌اند.

همین طور است و واقعا از صمیم قلب از آنها متشکرم. این رفتار سپاهانی‌ها قبل از سفر به اصفهان ابتدا نشان می‌دهد مردم این شهر تا چه اندازه مهمان‌نواز هستند. از سوی دیگر لطف آنها به بنده وظیفه من را در طول فصل سنگین‌تر کرده و من هم قول می‌دهم برای سربلندی سپاهان تمام تلاش خود را انجام داده و بتوانم محبت‌های آنها را جبران کنم. تا جایی که می‌دانم سپاهان پرافتخارترین تیم ایران است و از سوی دیگر تنها تیم ایرانی که در جام باشگاه‌های جهان حاضر شده و معتقدم در فصل جاری این تیم با وجود کادرفنی و بازیکنانی که دارد، این پتانسیل را دارد تا دوباره بتواند افتخارات گذشته‌های نه چندان دور را طی یکی دو فصل آینده تکرار کند.

فارس: قول آقای گلی را می‌دهی؟

هیچ مهاجمی از این عنوان بدش نمی‌آید و تمام تلاش هر بازیکنی در خط حمله برای رسیدن به این عنوان است. با این حال برای من به شخصه ابتدا مهم موفقیت سپاهان و سربلندی این تیم است و در وهله بعدی اگر خدا بخواهد برای رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ برتر تلاشم را خواهم کرد.


فارس: حتما نتایج سپاهان طی دو هفته ابتدایی لیگ برتر را دنبال کرده‌ای؟ این موضوع تو را نگران نکرده است؟

خیر به هیچ وجه و حتی از هواداران سپاهان نیز می‌خواهم تا به هیچ وجه نگران نباشند. هنوز 28 هفته و 84 امتیاز دست نخورده دیگه باقی مانده و اگر از هفته سوم رقابت‌ها به خودمان بیاییم و سعی کنیم از رقابت های پیش‌رو با دست پر خارج شویم به طور حتم خیلی زود به جمع مدعیان اضافه شده و خودمان را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی خواهیم کرد.تا جایی که می‌دانم سپاهان طی دو فصل اخیر به خصوص در فصل جاری یکی از تیم‌های پرتغییر لیگ برتر بوده و کسب نتایج نامناسب طی هفته های آغازین با توجه به موضوعی که عنوان کردم برای این تیم طبیعی محسوب می‌شود. با این حال باز هم تأکید می‌کنم جای نگرانی وجود ندارد و خیلی زود دوباره سپاهان قدرتمند در لیگ برتر ایران مثل شیر خفته بیدار شده و در آینده‌ای نزدیک حرف‌‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

فارس: حتما می‌دانی یک بازیکن عراقی به نام عمادرضا سال‌های سال محبوب اصفهان بود؟

بله؛ از این موضوع خبر داشتم و من هم امیدوارم بتوانم خاطرات شیرین عمادرضا را یک بار دیگر در اصفهان برای هواداران خوب سپاهان تکرار کنم. البته عماد در خط هافبک بازی می‌کرد و من در خط حمله و به همین دلیل با گلزنی‌هایم خیلی زودتر از عمادرضا می‌توانم در اصفهان به محبوبیت برسم. البته عمادرضا بزرگ فوتبال عراق است و من مروان حسین هستم و او عمادرضا!

فارس: پست جدیدت در فضای مجازی برای تولد امام رضا (ع) هم بسیار کار زیبایی بود.

در هر صورت برای ما شیعیان امام رضا (ع) محبوبیت خاصی دارد و با این کار قصد داشتم ارادتم را به امام هشتم شیعیان نشان دهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها