X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 مرداد 1396, 12:45
کد خبر: 23729
خبرنگار: lark
نظرات: 25

مدافع نه، با یک مهاجم عراقی توافق کرده‌ایم

طاهری: فکر نمی‌کردیم 4 گل از پدیده بخوریم و از هواداران معذرت می‌خواهیم

طاهری: فکر نمی‌کردیم 4 گل از پدیده بخوریم و از هواداران معذرت می‌خواهیم طاهری: فکر نمی‌کردیم 4 گل از پدیده بخوریم و از هواداران معذرت می‌خواهیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: فکر نمی‌کردیم با 4 گل از پدیده شکست بخوریم و بابت این موضوع از هواداران عذرخواهی می‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، محسن طاهری در گفت‌و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان درباره شکست سنگین سپاهان مقابل پدیده در هفته دوم لیگ برتر گفت: ابتدا بابت این شکست از هواداران عذرخواهی می‌کنیم. فکر نمی‌کردیم با 4 گل از پدیده شکست بخوریم. از این اتفاق‌ها در دنیای فوتبال و برای همه تیم‌های بزرگ می‌افتد. من این شکست را یک اتفاق می‌دانم و تکرار نخواهد شد. پس از آنکه گل زودهنگام اول را خوردیم تیم غافلگیر شد و درحالی که بازیکنان به دنبال اجرای دستورات تاکتیکی سرمربی بودند گل دوم را هم دریافت کردیم که پس از آن شیرازه تیم از هم پاشید و تلاش بازیکنان ما برای جبران نتیجه فایده ای نداشت. در مجموع در آن بازی پدیده بهتر از ما بود و من این برد را به آنها تبریک می‌گویم.
وی خاطر نشان کرد: درست است ما بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دادیم اما شرایط بازی رسمی با این بازی‌ها متفاوت است. خط دفاعی ما تغییرات زیادی داشته و برای اینکه بازیکنان این خط با هم هماهنگ شوند نیاز به کمی زمان است قطعا کرانچار به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خط دفاعی است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه با توجه به کسب یک امتیاز از دو بازی آیا هواداران باید نگران شرایط فعلی باشد، تصریح کرد: ذات هوادار به گونه‌ای است که همیشه برد می‌خواهد. هواداران باید آستانه تحمل خود را کمی بالا ببرند تا تیم هرچه سریعتر جابیفتد و هماهنگی بین بازیکنان بیشتر شود.
طاهری ادامه داد: هواداران به کرانچار اعتماد داند و قطعا پشت او می‌ایستند و ما هم در باشگاه از او حمایت خواهیم کرد تا او هرچه سریع تر نقاط ضعف تیم را برطرف کند.
وی درباره پاسخ منفی مدافع ملی پوش عراقی به پیشنهاد آنها هم گفت: نمی‌دانم این خبر بر چه اساسی منتشر شده است. ما اصلا به دنبال جذب مدافع ملی پوش عراقی نبوده‌ایم. ما قصد داریم تا پایان زمان نقل و انتقالات یک مهاجم دیگر جذب کنیم که بر اساس نظر کرانچار خواهد بود. در همین راستا مذاکره‌ای هم با یک مهاجم ملی‌پوش عراقی داشته‌ایم. یک هفته تا پایان لیگ عراق باقی مانده و منتظریم تا این رقابت‌ها تمام شود وارد مذاکرات جدی‌تری شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها