X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 مرداد 1396, 15:55
کد خبر: 23732
خبرنگار: lark
نظرات: 18

مهدی مقابل پدیده خوش شانس نبود

حمایت سنگربان سپاهان از همبازی جوانش

حمایت سنگربان سپاهان از همبازی جوانش حمایت سنگربان سپاهان از همبازی جوانش
مهدی امینی سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تشخیص نادرست پزشکان و تمرین کردن روی قسمت آسیب دیده باعث شده تا زمان بهبودی اش بیشتر از حد معمول طول بکشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی امینی سنگربان تیم سپاهان که به دلیل شکستگی از ناحیه ی مچ دست از میادین فوتبالی دور است، در مورد آخرین وضعیت خود به "ورزش سه" گفت: فعلا که دستم را بعد از دو عمل جراحی که داشته ام گچ گرفتم و نزدیک به دو سه هفته از عمل جراحی ام می گذرد. مصدومیتم از دیدار فصل گذشته برابر نفت تهران ایجاد شد ولی چون 6 ، 7 بازی با نوار و بستن قسمت آسیب دیده بازی کردم، باعث شد زمان بهبودم هم بیشتر شود.
وی ادامه می دهد: در واقع مصدومیتم مثل علیرضا بیرانوند است ولی تمرین کردن در حالی که دستم آسیب دیده بود و البته تشخیص های نادرست پزشکان باعث شد تا زمان بهبودم بیشتر از حد معمول طول بکشد. دو هفته ی دیگر هم گچ دستم را باز می کنم؛ ضمن اینکه 23 روز تعطیلات به نفع من شده و به شروع لیگ بعد از تعطیلات می رسم.
سنگربان تیم سپاهان در خصوص نتیجه ی به دست آمده در دیدار برابر پدیده می گوید: سپاهان خیلی از بازیکنان فصل گذشته ی خود را از دست داده و 9 تا بازیکن جدید گرفته که برای هماهنگی به زمان نیاز دارند. البته هنوز تیم ما کامل نیست و اگر کامل شود نتایج بهتری می گیریم. با این حال باز هم نباید چنین نتایجی بگیریم و نباید تکرار شود، چرا که یک سپاهان است و یک اصفهان.
امینی در مورد عملکرد مهدی صدقیان در دو دیدار گذشته ی لیگ برتر و به خصوص دیدار برابر پدیده که نمایش قابل قبولی نداشت، افزود: مهدی گلری است که دومین دیدار خود را در لیگ برتر تجربه می کرد؛ شانس و اقبال هم دخیل است. برای مثال من فصل گذشته مقابل آلومینیوم بازی دومم را انجام دادم و یک پنالتی گرفتم که باعث شد کلی روحیه ام بالا برود ولی مهدی مقابل پدیده خوش شانس نبود. به نظرم خدا دوستش داشت که با مصدومیت اولیویرا و من توانست در لیگ برتر بازی کند ولی یک مقدار بدشانسی آورد وگرنه گلر بدی نیست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها