X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 مرداد 1396, 11:28
کد خبر: 23756
خبرنگار: khani
نظرات: 15

تارتار:برای گرفتن 3 امتیاز به اصفهان آمده‌ایم

تارتار:برای گرفتن 3 امتیاز به اصفهان آمده‌ایم تارتار:برای گرفتن 3 امتیاز به اصفهان آمده‌ایم
سرمربی پارس جنوبی جم گفت: با تمام احترامی که برای تیم بزرگ سپاهان قائلیم برای کسب 3 امتیاز به بازی وارد خواهیم شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مهدی تارتار در آستانه دیدار تیمش با سپاهان اصفهان افزود: ما در هر بازی بدون ترس از حریف وارد میدان می شویم و این را هم می دانیم که کار سختی در نقش جهان داریم. سپاهان تیم قدرتمندی است که مدیریت و ساختاری قوی دارد.
وی بیان کرد: به طور طبیعی سپاهان با توجه به نتایجی که در چند هفته اخیر داشته بازی انتحاری در مقابل ما خواهد داشت و می‌دانیم در این بازی محکوم به بردن هستند، ما نیز هفته گذشته تمرینات خود را براساس نوع بازی حریف برنامه ریزی کردیم و شرایط خوبی داریم.

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد تعریف کرانچار از تیمش در نشست خبری پیش از بازی عنوان کرد: آقای کرانچار به تیم ما لطف دارد و می‌دانیم که سخت ترین بازی فصل ما مقابل سپاهان خواهد بود. سپاهان همیشه برای قهرمانی وارد مسابقات می شود، تیمی است که به خوبی توپ را در زمین به گردش درمی آورد و یکی از بهترین‌هایی است که در دو هفته گذشته از لیگ دیده‌ایم.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا نتایج درخشان این تیم در دو هفته گذشته، مقابل سپاهان هم ادامه پیدا می‌کند، گفت: اگر مصدومان ما به بازی برسند شاید بتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم ولی می‌دانیم کار سختی داریم و نمی‌خواهیم توقعات را از تیم خود بالا ببریم ولی تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی و 3 امتیاز بازی به کار خواهیم گرفت.

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، ساعت 20 و 30 دقیقه امشب پارس جنوبی جم که دو دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشته، در اصفهان مقابل سپاهان به میدان می‌رود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها