X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مرداد 1396, 01:18
کد خبر: 23779
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 16

یزدانی جزو برنامه‌های من است

یزدانی راقبل ازمسمومیت به دلیل غیبت غیرموجه کنار گذاشته بودم

یزدانی راقبل ازمسمومیت به دلیل غیبت غیرموجه کنار گذاشته بودم یزدانی راقبل ازمسمومیت به دلیل غیبت غیرموجه کنار گذاشته بودم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سیاوش یزدانی را قبل از مسمومیت امروز، به دلیل غیبت غیرموجه در تمرین روز گذشته از لیست ۱۸ نفره سپاهان مقابل پارس جنوبی کنار گذاشته بودیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد زلاتکو کرانچار در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط سیاوش یزدانی و اینکه گفته می‌شد به دلیل مسمومیت به بازی با پارس جنوبی نرسیده است اظهار کرد: یزدانی روز گذشته در آخرین تمرین تیم تأخیر داشت و در تمرین شرکت نکرد. امروز هم به دلیل مسمومیت به او بازی ندادیم. البته بعد از اینکه روز گذشته این بازیکن را به دلیل غیبت غیرموجه در تمرین از لیست ۱۸ نفره سپاهان کنار گذاشتیم، امروز دچار مسمومیت هم شد.

وی افزود: در بازی با پدیده به یزدانی فرصت بازی دادیم و این بازیکن می‌تواند خود را به تیم تحمیل کند و در مورد تک تک بازیکنان نیز به خودشان بستگی دارد که خود را در تمرینات نشان دهند و به اثبات برسانند تا سزاوار قرار گرفتن در لیست تیم و لیست ۱۸ نفره بازی‌ها باشند.

کرانچار در مورد اینکه آیا جریمه‌ای هم برای یزدانی در نظر می‌گیرد یا خیر گفت: این موضوع را باید در کمیته انضباطی باشگاه بررسی کنیم چون این دومین باری است که یزدانی در تمرین غیبت غیرموجه می‌کند. قطعاً باشگاه تصمیم انضباطی لازم را در مورد این بازیکن خواهد گرفت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه یزدانی را زیاد بازی نمی‌دهد آیا بحث فسخ قرارداد او هم پیش می‌آید یا خیر بیان داشت: چنین بحثی نبوده و هیچ حرکتی هم در مورد فسخ قرارداد از او ندیدیم. اگر احیاناً چنین بحثی پیش بیاید بستگی به خود این بازیکن و باشگاه دارد. من مسیر را برای همه بازیکنان سپاهان در نظر گرفته‌ام و یزدانی هم جزو برنامه‌های من است.

وی اضافه کرد: ولی اگر این بازیکن به دنبال این باشد که به جایی برود که برخورد بهتری با او شود، خودش باید اقدام کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها