X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مرداد 1396, 07:10
کد خبر: 23780
خبرنگار: khani
نظرات: 2

شاید قسمت شود اولین بردمان در دربی باشد!

آقایی: دو اشتباه داوری سپاهان را نابود کرد

آقایی: دو اشتباه داوری سپاهان را نابود کرد آقایی: دو اشتباه داوری سپاهان را نابود کرد
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: استرس امتیاز باعث شد در ادامه بازی با پارس جنوبی عقب بکشیم اما دو اشتباه داوری تیم ما را نابود کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید آقایی بعد از تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: بازی خوبی بود و خوب شروع کردیم و نیمه اول زود به گل رسیدیم. استرس امتیاز باعث شد عقب بکشیم اما دو اشتباه داوری تیم ما را نابود کرد. اگر داور پنالتی را روی انصاری می‌گرفت، پنالتی اخراج صد در صد بود و اگر این طور نبود من از فوتبال هیچ چیز نمی‌فهمم در مقابل گلر ما کاری نکرد اما داور پنالتی گرفت. اشتباهات داوری شاید برای آنها کوچک باشد اما آینده بازیکنان جوان مثل گلرهای این تیم را به خطر می‌اندازد.

وی افزود: دو امتیاز حساس را از دست دادیم. ما هیچ؛ حیف این هوادار که می‌‌آید و حمایت می‌کند و بخاطر 2 اشتباه داوری باید یک هفته ناراحت باشد. آنها هم مثل هواداران سال گذشته تراکتورسازی مظلوم واقع شده‌اند. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از الان امتیازات را جمع کند. هفته گذشته هم گل دوم پدیده خطا بود و خدا کند از هفته‌های آینده این اتفاقات دیگر برای ما رخ ندهد.

آقایی درباره تیم پارس جنوبی گفت: آنها تیم خوبی دارند و تبریک می‌گویم. تیم آنها عالی است اما تیم ما به قدری خوب بود که آنها تا دقیقه 60 حرفی برای گفتن نداشتند.

وی درباره جو ورزشگاه گفت: شرمنده هواداران شدیم و دست آنها را می‌بوسم. هفته گذشته نیز بعد از سنگین ترین شکست در مشهد به شدت ما را تشویق کردند و آخر بازی ما را شرمنده کردند. تا حالا ندیده بودم 4 گل بخوریم و تشویق شویم. امیدوارم هفته‌های آینده آنها را خوشحال کنیم و جبران کنیم.

مدافع سپاهان درباره بازی هفته آینده تیمش با ذوب‌آهن گفت: قبل از آن از کادرفنی خودمان تشکر می‌کنم. شرمنده آنها هستیم چون زحمات زیادی برای ما می کشند. ذوب‌آهن هم تیم بزرگی است اما ما محکوم به بردیم و تلاش می کنیم 3 امتیاز بگیریم و شاید قسمت باشد اولین بردمان در دربی باشد. تیم آنها برخلاف ما تغییرات زیادی نداشته اما باید نتیجه بگیریم چون سپاهان هواداران زیادی دارند که عادت به قهرمانی دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها