X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مرداد 1396, 09:48
کد خبر: 23785
خبرنگار: khani
نظرات: 15

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

پنالتی و اخراج دروازه‌بان سپاهان تصمیمی اشتباه بود

پنالتی و اخراج دروازه‌بان سپاهان تصمیمی اشتباه بود پنالتی و اخراج دروازه‌بان سپاهان تصمیمی اشتباه بود
سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه پنالتی و اخراج دروازه‌بان سپاهان تصمیمی اشتباه بود گفت: جواب هواداران را هیچکس نمی‌تواند بدهد و این را بدانید که نمی‌گذارم حق تیم ضایع شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی اخوان در جمع خبرنگاران با اشاره به حاشیه‌های بازی تیم خود مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: اینکه شب گذشته لباس‌ها توسط نماینده تایید شود و امروز بگویند لباس را تغییر دهید و یا در هنگام ورود بازیکن اسم او در لیست نباشد و بعد از بازبینی متوجه شوند اسم وجود دارد باعث عصبانیت امروز ما شده بود.

وی پیرامون اخراج دروازه‌بان سپاهان تصریح کرد: هم پنالتی و هم اخراج صدقیان اشتباه بود و این اشتباه داوری به خوبی در فیلم واضح است این در حالی است که اگر بخواهیم صحبتی کنیم همه می‌گویند که از شما انتظاری نداریم. جواب هواداران را هیچکس نمی‌تواند بدهد و این را بدانید که نمی‌گذارم حق تیم ضایع شود.

سرپرست سپاهان افزود: در ابتدای بازی بر روی ساسان انصاری خطا شد و پنالتی گرفته نشد اما با این حال می‌گویند درباره داوری صحبت نشود. من خواهش می‌کنم که این فیلم بازبینی شود اگر اشتباه از من بود با من برخورد شود و اگر اشتباه از داور بود با داور برخورد لازم انجام شود.

وی بیان کرد: پارس جنوبی تیم خوبی است و از وقتی تیم ما 10 نفره شد فشار خود را آغاز کرد اما هیچ چیز از اشتباهات داوری بر روی این نتیجه کم نمی‌کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها