X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مرداد 1396, 16:43
کد خبر: 23802
خبرنگار: lark
نظرات: 2

پایان تلخ شاهکار بزرگ

حماسه ناتمام

حماسه ناتمام حماسه ناتمام
قرار گرفتن علی کیخسروی درون دروازه سپاهان و توفیقش در مهار پنالتی حریف تجربه‌ای استثنایی را برای این سنگربان ۱۸ ساله رقم زد هرچند که پایان داستان برای او و هواداران شیرین نبود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، اگر احتمال بازی رسیدن به دروازه‌بان سوم یک تیم نزدیک به صفر است اینکه سنگربان چهارم در دیداری رسمی در چارچوب دروازه قرار بگیرد تقریباً از محالات است. مصدومیت لی اولیویرا، جراحی مهدی امینی و اخراج مهدی صدقیان اما دست به دست هم داد تا در دیدار با پارس جنوبی از هفته سوم لیگ برتر این اتفاق محال برای علی کیخسروی رقم بخورد و این دروازه‌بان در ۱۸ سالگی اولین بازی رسمی خود برای سپاهان را تجربه کند.
شگفت‌آورتر از قرار گرفتن کیخسروی درون دروازه سپاهان در یک مسابقه مهم رسمی این بود که این سنگربان نوجوان در اولین واکنش خود در لیگ حرفه‌ای ضربه پنالتی امید سینگ را مهار کرد و یک شاهکار به تمام معنا را در ورزشگاه نقش جهان خلق کرد.
در ادامه اما احسان تأییدی با گلی که در وقت‌های تلف‌شده به سپاهان زد مانع از آن شد تا کیخسروی با بسته نگه داشتن دروازه طلایی‌پوشان حماسه خود را کامل کند و با ثبت اولین پیروزی تیم اصفهانی در لیگ هفدهم یک شب رؤیایی برای او و هواداران سپاهان رقم بخورد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها