X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مرداد 1396, 19:01
کد خبر: 23804
خبرنگار: lark
نظرات: 14

پنالتی ما را نگرفتند، پنالتی پارس جنوبی هم اشتباه بود

صدقیان: اصلاً با نانگ برخوردی نداشتم و به ناحق اخراج شدم

صدقیان: اصلاً با نانگ برخوردی نداشتم و به ناحق اخراج شدم صدقیان: اصلاً با نانگ برخوردی نداشتم و به ناحق اخراج شدم
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: در صحنه‌ای که از پشت دروازه‌ نشان داده می‌شود کاملاً واضح است که برخوردی صورت نگرفته است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، مهدی صدقیان پس از تساوی تیمش برابر پارس جنوبی جم درباره صحنه‌ای که منجر به خطای پنالتی شد اظهار داشت: وقتی من از بازی بیرون آمدم دوستانی که در وی آی پی حضور داشتند به من گفتند صحنه‌ را دیده‌ایم و به هیچ عنوان برخوردی صورت نگرفته بود. خود من هم در جریان آن صحنه هیچ برخوردی را احساس نکردم.
وی ادامه داد: دست من اصلاً به پای نانگ برخورد نکرد. در صحنه‌ای که از پشت دروازه‌ نشان داده می‌شود کاملاً واضح است که برخوردی صورت نگرفته است، ضمن اینکه من به داور گفتم درست است که پنالتی گرفته‌اید اما وقتی توپ به اوت رفته است چرا من را اخراج مستقیم می‌کنید؟
دروازه‌بان سپاهان در ادامه تصریح کرد: جدا از صحنه پنالتی که به نفع پارس جنوبی گرفته شد در نیمه نخست محسن فروزان برخوردی درون محوطه جریمه داشت که کاملاً پنالتی بود، لطفاً هر دو صحنه را به دقت تماشا کنید و بگویید کدام پنالتی بود و کدام نبود.
صدقیان که سومین تجربه حضور در دروازه سپاهان را پشت سر گذاشت درباره تساوی سپاهان بیان کرد: بازی تا قبل از آن صحنه پنالتی و اخراج ناحق من، برایم خوب پیش رفته بود و عملکرد خوبی داشتم که راضی کننده بود.
وی درباره بازی ناهماهنگ و خط دفاعی متزلزل سپاهان افزود: به خاطر اینکه دنبال برد بودیم کمی استرس داشتیم و به همین خاطر بعد از گل، تیم‌مان عقب نشینی کرد و فشار روی دروازه ما آمد. البته پارس جنوبی هم یکی از تیم‌های خوب لیگ و کاملاً قابل احترام است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها