X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مرداد 1396, 14:11
کد خبر: 23810
خبرنگار: lark
نظرات: 12

لی و رسول مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار با ذوب‌آهن ندارند

اخوان: در حال مذاکره با علی کریمی هستیم

اخوان: در حال مذاکره با علی کریمی هستیم اخوان: در حال مذاکره با علی کریمی هستیم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اخباری مبنی بر دلخوری سیاوش یزدانی، مدافع این تیم در چند روز گذشته، گفت: عدم حضور هر بازیکنی در زمین مسابقه ممکن است سبب ناراحتی او شود اما در سپاهان کرانچار تصمیم نهایی را می‌گیرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره نتایج ضعیف تیم سپاهان در 3 بازی ابتدایی لیگ هفدهم و نارضایتی هواداران این تیم اظهار داشت: سیر صعودی و نزولی و نوسانات در کسب نتیجه در طول تاریخ باشگاه سپاهان وجود داشته و با صبر و تحمل به روزهای خوب سپاهان نیز می‌رسیم.
وی درباره اضافه‌شدن مروان حسین، مهاجم عراقی تیم سپاهان به تمرینات این تیم، گفت: این بازیکن از روز گذشته به تمرینات سپاهان اضافه شده است و پس از انجام تست پزشکی قادر به همراهی سپاهان با نظر کرانچار خواهد بود.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اخباری مبنی بر دلخوری سیاوش یزدانی، مدافع این تیم در چند روز گذشته، بیان کرد: تمرین نکردن این بازیکن به دلیل مسمومیت او بوده است. یزدانی در پیکان به‌ عنوان بازیکن اصلی در هر بازی حضور داشته اما در سپاهان تصمیم نهایی برای حضور هر بازیکن در میدان بر‌عهده شخص سرمربی تیم است. عدم حضور هر بازیکنی در زمین مسابقه ممکن است باعث ناراحتی او شود اما در سپاهان کرانچار است که تصمیم نهایی را می‌گیرد.
اخوان درباره مصدومیت رسول نویدکیا و لی اولیویرا گفت: این 2 بازیکن در شرایط خوبی به‌سر می‌برند و مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار با ذوب‌آهن ندارند.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره احتمال بازگشت علی کریمی به سپاهان، خاطرنشان کرد: این بازیکن در حال مذاکره با مسئولان سپاهان است اما هنوز به توافقات نهایی با کریمی دست نیافته‌ایم و تا پایان هفته جاری تکلیف وی مشخص می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها