X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مرداد 1396, 15:04
کد خبر: 23812
خبرنگار: lark
نظرات: 7

علیرغم چالش انضباطی مدافع جدید

رقابت مثلث دفاعی سپاهان ادامه دارد

رقابت مثلث دفاعی سپاهان ادامه دارد رقابت مثلث دفاعی سپاهان ادامه دارد
علیرغم خط خوردن غیرفنی سیاوش یزدانی از لیست دیدار با سپاهان به نظر می‌رسد که رقابت فنی او با ژایرو رودریگز و عارف غلامی همچنان ادامه داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، زلاتکو کرانچار برخلاف تصور ژایرو رودریگز را به عارف غلامی و سیاوش یزدانی ترجیح داد و صلاح را در آن دید تا در آغاز لیگ هفدهم از این مدافع برزیلی به عنوان زوج عزت پورقاز در قلب خط دفاعی سپاهان استفاده نماید. حتی دریافت چهار گل از پدیده هم نظر سرمربی کروات سپاهان را در این باره تغییر نداد و او در دیدار با پارس جنوبی از هفته سوم لیگ برتر هم همچنان ژایرو را در ترکیب اصلی نگه داشت. یزدانی و غلامی هم تنها به ترتیب در دقایق پایانی دیدار برابر تیم‌های پدیده و پارس جنوبی فرصت بازی پیدا کرده‌اند.
در جریان دیدار با پارس جنوبی گفته شد که یزدانی به خاطر مسمومیت این بازی را از دست داده است اما پس از آن کرانچار به خبرنگار ایمنا گفت که این مدافع ۲۵ ساله قبل از آنکه مسموم شود هم به خاطر غیبت غیرموجه از لیست ۱۸ نفره خط خورده بود.
با اینکه یزدانی از طرف کرانچار در اختیار باشگاه قرار گرفته است اما به نظر نمی‌رسد که مانعی جدی بر سر راه او برای بازگشت به جمع طلایی‌پوشان باشد و علیرغم این چالش انضباطی او احتمالاً همچنان می‌تواند به رقابت فنی با ژایرو و غلامی ادامه دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها