X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مرداد 1396, 15:07
کد خبر: 23813
خبرنگار: lark
نظرات: 4

داور بازی 3 امتیاز دیدار پارس جم را از ما گرفت

تابش: اولتیماتومی به کرانچار ندادیم

تابش: اولتیماتومی به کرانچار ندادیم تابش: اولتیماتومی به کرانچار ندادیم
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: از نتایج کسب شده تیم راضی نیستیم اما هیچ اولتیماتومی به کرانچار ندادیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد کسب نتایج ضعیف سپاهان در هفته‌های نخست لیگ برتر گفت: «ما برای لیگ هفدهم تدارکات ویژه‌ای دیدیم. هر بازیکنی که کادر فنی خواست گرفتیم. اردوهای خوبی را برگزار کردیم تا سپاهان دوباره در حد و اندازه‌های یک مدعی در لیگ ظاهر شود. اما با گذشت سه هفته نتایجی گرفتیم که رضایت بخش نیست.»
وی ادامه داد:«در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی جذب شدند که برای هماهنگ شدند نیاز به زمان دارند تا بتوانند با یکدیگر هماهنگ شوند. امیدواریم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد و تیم روند نتیجه گرفتنش را شروع کند.»
تابش در خصوص اعتراض باشگاه سپاهان به داور دیدار این تیم مقابل پارس جم در هفته سوم بیان کرد:« معتقدیم داور بسیار بد عمل کرد و می‌توان گفت باعث شد که 3 امتیاز بازی از دست ما بپرد. در نیمه نخست خطای دروازه‌بان پارس جم روی مهاجم ما واضح و مشخص بود و فروزان باید اخراج می‌شد اما داور دستور به ادامه بازی داد اما در نیمه دوم روی صحنه پنالتی پارس جم که زیاد هم واضح نبود داور هم پنالتی اعلام کرد و هم دروازه‌بان تیم ما را اخراج کرد.»
قائم مقام باشگاه سپاهان در رابطه با بازی این هفته این تیم مقابل ذوب‌آهن و نحوه بلیط فروشی این بازی گفت: «دربی اصفهان همیشه جذابیت خاص خودش را دارد. امیدوارم در این هفته هم با حمایت هواداران دو تیم بازی خوبی را شاهد باشیم. جلسه‌ای در همین رابطه در شورای تامین استان برگزار شد و قرار شد که در مورد بلیط فروشی و اختصاص چند درصد از ورزشگاه فولاد شهر به سپاهانی‌ها در روز مسابقه تصمیم گیری شود.»
تابش در مورد اولتیماتوم باشگاه سپاهان به کرانچار گفت: «باشگاه به عملکرد کرانچار اطمینان دارد و می‌داند که در ادامه راه تیم روی روند نتیجه گیری می‌افتد و هیچ اولتیماتومی به کرانچار نداده است.»
وی در مورد مدت زمان قرارداد مروان حسین مهاجم عراقی جدید سپاهان گفت: «مروان حسین قراردادش با باشگاه 2 ساله است. امید زیادی داریم تا این بازیکن بتواند مشکل گلزنی ما را حل کند. در حال حاضر دنبال گرفتن مجوز بازی این بازیکن هستیم تا در دربی اصفهان بتواند به میدان برود. مروان تا هفته گذشته در لیگ عراق به میدان رفت و از آمادگی خوبی برخوردار است.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها