X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مرداد 1396, 16:15
کد خبر: 23817
خبرنگار: lark
نظرات: 2

اقدامات فرهنگی باشگاه ذوب‌آهن پیش از دربی اصفهان

پیش درآمدی بر دربی اصفهان

پیش درآمدی بر دربی اصفهان پیش درآمدی بر دربی اصفهان
یاد و خاطره شهید محسن حججی پیش از آغاز شهرآورد فوتبال اصفهان گرامی داشته می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان در راستای اقدامات فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی باشگاه، جهت مسابقه دربی اصفهان مابین دو تیم فوتبال ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان که پنجشنبه ۲۶ مردادماه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود، اقدامات گسترده‌ای را تدارک دیده است.
از جمله این اقدامات فرهنگی، بزرگداشت یاد و خاطره شهید مظلوم مدافع حرم "شهید محسن حججی" از رزمندگان لشکر ۸ نجف اشرف است که به تازگی به دست تکفیری‌های گروه موسوم به داعش به شهادت رسید.
در مراسم گرامیداشت این شهید جان برکف، ضمن اینکه بنر همراه تیم فوتبال ذوب آهن در ابتدای مسابقه با تصویر شهید حججی مزین خواهد شد، زندگینامه این شهید توسط گوینده ورزشگاه قرائت و یک کلیپ تصویری از اسکوربورد ورزشگاه فولادشهر در این ارتباط پخش خواهد شد.
همچنین پیش از آغاز این مسابقه، از دو نفر از آزادگان سرافراز کارخانه ذوب‌آهن تجلیل و تقدیر انجام خواهد گرفت.
در قسمت دیگری از برنامه‌های فرهنگی اجتماعی باشگاه ذوب آهن در شهرآورد اصفهان، یک نهال از درخت ارس بر اساس تفاهم ایجاد شده مابین باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان و اداره کل منابع طبیعی استان زنجان و در جهت حمایت از این گونه زیست محیطی در معرض خطر، توسط سعید آذری مدیرعامل و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن در محوطه فضای سبز ورزشگاه فولادشهر غرس خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها