X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 مرداد 1396, 14:46
کد خبر: 23830
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 20

جای قاسم بودم ادامه نمی دادم

کریمی: اگر سپاهان کامل شود، می توانیم به نتایج خوبی برسیم

کریمی: اگر سپاهان کامل شود، می توانیم به نتایج خوبی برسیم کریمی: اگر سپاهان کامل شود، می توانیم به نتایج خوبی برسیم
محمود کریمی مربی تیم سپاهان معتقد است در صورت پیروزی سپاهان در دو دیدار آینده، این تیم می تواند یکی از تیم های خوب لیگ هفدهم و از مدعیان قهرمانی باشد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، محمود کریمی مهاجم ریزنقش و فانتزی تیم سپاهان در سال 1387 در اثر برخورد توپ به چشم چپش، دچار آسیب دیدگی شد و علیرغم اینکه بعد از چند ماه به میادین بازگشت، تصمیم گرفت در 31 سالگی به فوتبالش خاتمه دهد و با دنیای توپ گرد خداحافظی کند.

قاسم حدادی فر هافبک خوش اخلاق ذوب آهن هم در این روزها با چنین معضلی روبرو شده؛ این بازیکن پس از اینکه اکثر زمان های فصل گذشته به دلیل مصدومیت رابط صلیبی از دست داد، در اولین دیدار لیگ هفدهم باز هم با آسیب دیدگی از ناحیه ی رباط صلیبی روبرو شد تا بین 6 تا 8 ماه زمان برای بازگشت نیاز داشته باشد.

مصدومیت قاسم حدادی فر در سن 34 سالگی یکی از سخت ترین چالش های دوران حرفه ای این بازیکن را رقم زده است؛ هافبک ذوبی ها روز گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد که اگرچه روزهای خیلی سختی را سپری می کند، اما امیدواری زیادی برای بازگشت به میادین دارد و ناامید نیست.

محمود کریمی مربی سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد حدادی فر و آخرین شرایط سپاهان صحبت کرده است.

*شرایطی که قاسم حدادی فر در حال حاضر با آن مواجه شده را تجربه کرد؛ در این مورد صحبت می کنید؟
قاسم یک حالتی مثل محرم در تیم سپاهان را دارد. از لحاظ شخصیتی و فنی مثل محرم است و واقعا حیف شد که این اتفاق برایش رخ داد. بدشانسی قاسم این است که این اتفاق زمانی افتاد، که تردیدهایی در مورد ادامه‌ی فوتبال او وجود دارد. این هم از بدشانسی است؛ این مصدومیت در بدترین زمان ممکن برای قاسم رخ داد و شاید اگر جوان تر بود خیلی راحت تر می شد با این موضوع کنار آمد.

* شما بعد از مصدومیت از فوتبال خداحافظی کردید.
مصدومیت من طوری شده بود که فوتبال بازی کردن برای خطرناک بود. بحث من با قاسم متفاوت بود و ضربه به سر و چشمم برخورد کرده بود، در حالی که مصدومیت قاسم از ناحیه ی پا است. واقعا سخت است که به خاطر مصدومیت از فوتبال خداحافظی کرد؛ یک زمانی آدم به پایان دوران فوتبال خود می رسد و گاهی هم مجبور به خداحافظی می شوی.

* اگر جای حدادی فر بودید، چه تصمیمی می گرفتید؟
من اگر جای قاسم بودم دیگر ادامه نمی دادم. آن زمانی که از فوتبال خداحافظی کردم، درست است که ناراحت بودم ولی چون آن زمان هم در اوج فوتبال بازی می کردم، یک توفیق اجباری برایم شد. اکثر فوتبالیست ها هم دوست دارند، با ذهنیت خوب از فوتبال خداحافظی کنند و من هم از تصمیمی که گرفتم خوشحالم.

* نتایج سپاهان طی سه هفته ی اخیر را چطور ارزیابی می کنید؟
از لحاظ نتیجه گیری و آماری خیلی ضعیف بودیم. 6 گل در سه بازی خوردیم و فقط 2 گل زدیم و از 9 امتیاز ممکن هم فقط 2 امتیاز گرفتیم که اصلا آمار خوبی نیست. اما به هر حال تاریخ فوتبال در همین یکی دو سال پیش نشان داده که تیم هایی بودند که با همین شرایط شروع کردند و پایان فصل خوب شدند. اگر تیم ما کامل شود و بازیکنان به هماهنگی خوبی برسند، می توانیم به نتایج خوبی برسیم؛ البته نمی خواهم امیدواری کاذب به هواداران بدهم ولی اگر بتوانیم در دو هفته ی باقی مانده نتایج خوبی بگیریم و بعد به تعطیلات برویم می توانیم در شروع دوباره ی لیگ نتایج خوبی بگیریم و برای قهرمانی تلاش کنیم.

* سپاهان تغییرات زیادی در خط دفاعی خود طی سه سال اخیر داشته.
طی این سال هایی که در سپاهان بودم، فقط 2 سال بود که تغییرات کمی داشتیم؛ یک سال به فینال آسیا رسیدیم و سال بعدی هم دومین سال حضور آقای قلعه نویی در اصفهان بود. خیلی مهم است که تیم ها تغییرات زیادی نداشته باشند، چرا که هر چه تغییرات بیشتر باشد، ایجاد هماهنگی در تیم مشکل می شود و به زمان بیشتری نیاز دارد.

* شرایط رسول نویدکیا بعد از برخورد توپ به سرش چطور است؟
رسول هنوز شرایط بازی کردن ندارد؛ باید مقداری استراحت کند تا شرایطش به ثبات برسد.

* شما در دو بازی اخیر در بازیسازی با مشکل مواجه بوده اید؛ این موضوع را قبول دارید و اگر جواب آری است، این مشکل به دلیل عدم وجود بازیکن مناسب است یا بازیکنان مورد نظر هنوز به زمان نیاز دارند؟
واقعیت این است که دو بازی نقش جهان ما بد نبودیم. در مقابل پارس جنوبی جم هم تا قبل از خروج نویدکیا خوب بودیم؛ نبض بازی ما در اختیار نویدکیا است و چون از بازی بیرون رفت، وسط زمین را از دست دادیم و بازیکنان هم استرس داشتند. کنار زمین هر چه مربی ها داد و فریاد کردند که جلو بیایید، به ثمر ننشست و انصافا تیم پارس هم خوب بازی کرد و ما هم 10 نفره شده بودیم. ولی در مجموع فوتبالی که ارائه دادیم در شان سپاهان نبود.

* اتفاقات عجیب در دیدار برابر پارس جنوبی رقم خورد. از اخراج گلر سوم تا گرفتن پنالتی توسط گلر چهارم شما که هر دو بازیکنان جوانی هستند.
شاید اولین بار در تاریخ لیگ برتر است که تیمی لیگ را با دروازه بان های سوم و چهارم خود آغاز می کند؛ به هر حال باید هم از مهدی صدقیان و هم علی کی خسروی تشکر کرد که در این وضعیت تمام تلاش خود را برای تیم انجام دادند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها